به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش سنگرسازان بی‌سنگر در مازندران برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش ایثارگران جهاد کشاورزی مازندران ویژه سنگرسازان بی‌سنگر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 24September 2019

همایش ایثارگران جهاد کشاورزی مازندران ویژه سنگرسازان بی‌سنگر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «نصرت‌الله محمودزاده» محقق دفاع مقدس امروز در همایش ایثارگران جهاد کشاورزی مازندران ویژه سنگرسازان بی‌سنگر با گرامیداشت یاد غیورمردان دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز امنیت را مدیون این مردان هستیم و بدانیم رمز موفقیت ما در افرادی بوده است که در تاریکی و عملیات‌های مختلف دنیا شاهد رشادت‌های آنان بوده است و اکنون شهدا نیاز به ما ندارند، اما ما به شهدا نیاز داریم.

وی افزود: صدام قدرترین و قلدرترین فرمانده در خاورمیانه بود که سازمان سیا در دوران دانشجویی وی را شناسایی کرد و آمریکا از او جهت جنگ با ایران استفاده کرد.

محمودزاده با بیان اینکه دشمن با این هدف که اگر دو چیز یعنی امام و عشق به کربلا را از رزمندگان ایران بگیریم سرنوشت جنگ تغییر می‌کرد، گفت: مهندسی یک رکن اساسی در جنگ بود اگر نیروهای جهادی نبودند کارها به درستی پیش نمی‌رفت.

این محقق دفاع مقدس با اشاره به اینکه جانباران ما به ویژه جانبازان شیمیایی امروز در مملکت ما انسان‌های فراموش شده هستند، تصریح کرد: صدام جایی که احساس خطر می‌کرد حضوری در خط مقدم  حضور می‌یافت.

وی تاکید کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) زحمات بی‌وقفه جهاد به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر، ترسیم آن در قالب الفاظ نمی‌گنجد، جنگ با قامت بلند جهاد مهندسی شد و رزمندگان جهاد مازندران دو گروه ضربت تشکیل دادند.

محمودزاده ادامه داد: جوانانی خون خود را نثار انقلاب کردند که اختلاس و غارتگری نامردی در حق جوانمردان تاریخ است.

«فلاح» معاون توسعه و منابع  انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دنیا بعد از انقلاب اسلامی ایران به فکر حذف و تغییر جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد و باید رویکرد جنگ و دفاع رزمندگان به درستی به نسل امروز انتقال یابد.

وی افزود: دفاع مقدس سرشار از مطالب نهفته است که باید یافته‌های آن را جهت ماندگاری و قوام بخشی جامعه استفاده کنیم.

این مسئول گفت: کشورهای آمریکا و شوروی سابق با حمایت از صدام علیه ایران اقدام  به جنگ کردند بیش از70درصد تامین تسلیحات نظامی عراق ازبلوک شرق و شوروری بود.

فلاح در پایان افزود: شهدا نماد شجاعت و صداقت در گفتمان‌های مختلف در ارکان کشوری و لشکری بیان شوند و اگر نیروهای جهادی نبودند کارها به درستی پیش نمی‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار