مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان:

همگان می‌دانند اگر در کربلا زینب (س) نبود فرهنگ عاشورا منتشر نمی‌شد

سیده فرانک موسوی گفت: همه به دنبال آنیم تا پیام عاشورا را منتقل کنیم، همگان می‌دانند اگر در کربلا زینب نبود کربلا در آن جغرافیا می‌ماند و منتشر نمی‌شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ - 24September 2019

همگان می دانند اگر در کربلا زینب(س) نبود فرهنگ عاشورا منتشر نمی شد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سیده«فرانک موسوی» مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان ظهر امروز (سه‌شنبه) در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرستان آبادان که در شلمچه و با محوریت بررسی مشکلات بانوان موکب دار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود موکب هایی در مرزهای شلمچه و چذابه که توسط بانوان اداره می شوند و به دلیل اینکه امسال پیش بینی می‌شود با حذف ویزا زائران بیشتری برای شرکت در آئین عظیم اربعین به مرزها بیایند لذا با هدف کیفی سازی خدمات، اقدام به تشکیل جلسات در جهت رفع مشکلات کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش مواکب این است که خدمات شان با کیفیت و همدلی بیشتری به زائران ارائه شود، افزود: دولتی ها نه تنها چیز زیادی نمی توانند به مواکب کمک کنند بلکه به لحاظ معنوی چیزهای فراوانی نیز از مواکب دریافت می کنند، روحیه همدلی و همکاری در میان بانوان موکب دار و کسانی که در قالب خادم در این مواکب به زائران خدمات رسانی می کنند، موج می زند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان تصریح کرد: همه به دنبال آنیم تا پیام عاشورا را منتقل کنیم، همگان می دانند اگر در کربلا زینب نبود کربلا در آن جغرافیا می ماند و منتشر نمی شد.

موسوی با بیان اینکه رسالت زنان زینب گونه است و همه به این امر واقفیم که زحمات زیادی کشیده می شود، یادآور شد: خاضعانه از تمامی کسانی که در این باره می کوشند، قدردانی می کنم، البته مشکلاتی در بحث تردد، توزیع و امنیت وجود دارد که با طرح آنها در ستاد اربعین استان و انجام پیگیری های لازم به طور حتم در جهت رفع آنها تلاش می کنیم.

وی گفت: هدف از شرکت در این جلسه شناخت و کمک به رفع مشکلات است که بانوان موکب دار در مرز شلمچه با آن مواجهند و به طور حتم برای رفع آنها اگر جایی نیاز به ورود به شکل استانی است این کار انجام می شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان اظهار کرد: امید می رود تا با توجه به تلاشهای انجام شده بتوانیم خدمات خوبی را از طریق جمعیت ۵۰ درصدی جامعه یعنی بانوان به زائران اباعبدالله الحسین ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها