سردار عبدالله‌پور:

دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری در کشور شد

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پر افتخار دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری، انسجام ملی و دفاع آگاهانه در مقابل تهدیدات و توطئه های کور دشمنان در کشور شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ - 24September 2019

دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری در کشور شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «مسعود عبدالله‌پور» معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در نشست هم اندیشی سران قبائل و طوایف خاش اظهار داشت: دستاورد مهم دفاع مقدس بصیرت افزائی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری، اطاعت از رهبری و حضور آگاهانه در صحنه‌های نظام است که در هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای انقلاب شاهد ابهت و اقتدار این نظام اسلامی بوده‌ایم.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از عزت و غرور ملی ایرانیان غیرتمند بوده که در آن همه اقشار و اقوام و مذاهب نقش آفرینی کرده‌اند.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت عاملی مهم برای تقویت روحیه مقاومت و پایمردی، شجاعت و مقابله با هر گونه تهدید دشمنان بوده که در دوران دفاع مقدس زیبائی‌ها، شاخص و برجستگی‌های این فرهنگ متعالی را دیدیم.

وی اظهار داشت: راه و مسیر شهیدان و دفاع جانانه از ارزشها و مرزهای میهن و اسلام همچنان با قوت تداوم دارد و به تمام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی توصیه می‌کنیم که دست از شرارت و ظلم و ستم بردارند و با اقتدار اعلام می‌داریم در مقابل هر گونه تجاوز دشمنان پاسخ‌های کوبنده‌ای را خواهیم داد و در صورت وقوع هرگونه اشتباهی از سوی دشمنان اعلام می‌داریم که تا پای جان حافظ اسلام و ارزشهای انقلاب می‌مانیم و ریشه جنایتکاران را به حول و قوه الهی می‌خشکانیم.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: دفاع مقدس عرصه‌ای مهم برای مقابله با تهاجم دشمنان شرقی و غربی بود که همه مردم دنیا باید بدانند که برای حفظ اسلام و کشور ایثار و گذشت و فداکاری و جانفشانی معنا پیدا می‌کند و مردم شهید پرور، مومن و انقلابی ایران با مقاومت و ایستادگی بی مثال خود نابودی دشمنان را رقم می‌زنند و تقدیم شدن صدها هزار شهید و جانباز و آزاده بسیار آسان می‌نمایاند.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش و شماری از سران قبائل و طوایف این شهرستان خاش نیز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کردند که در مقابل شیطنت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان شان سکوت نخواهند کرد و مقتدرانه از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار