مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بوشهر:

جانفشانی رزمندگان در دفاع مقدس ماحصل خون شهدای کربلا است

حجت الاسلام «ابوذر شاد» با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) و در ادامه آن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ما بر اساس تفکر و تدبیر بوده است، گفت: جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ماحصل خون شهدای کربلا است.
کد خبر: ۳۶۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ - 25September 2019

جان فشانی رزمندگان در دفاع مقدس ماحصل خون شهدای کربلا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابوذر شاد» مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر در یادواره زنان شهیده و ایثارگر با محوریت شهیده «فاطمه پیرو» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ماحصل خون شهدای کربلا است.

وی گفت: حرکت امام حسین (ع) و در ادامه آن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ما بر اساس تفکر و تدبیر بوده است و تفکر و تدبیری که توام با احساسات والای معنوی همراه بوده با ادغام تعقل و روح بلند معنوی باعث پیروزی جبهه حق بر یزیدیان زمان شده است.

مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از حفظ جان مهمتر است، خاطرنشان کرد: ائمه معصومین قرآن ناطق و مفسر قرآن هستند و بر اساس دستورات پروردگار با ریختن خون خویش و یاراران با وفایشان دین اسلام را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار