فرمانده تیپ 71 مستقل نزاجا:

دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از ایثار و رشادت ملت بزرگ ایران است

سرهنگ «جلیل شاطری» گفت: دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از ایثار و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید برای تمامی نسل‌های آینده حفظ شود.
کد خبر: ۳۶۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 25September 2019

دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از ایثار و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ ستاد «جلیل شاطری» فرمانده تیپ 71 مستقل پادگان ابوذر نزاجا در نشست خبری برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات این پادگان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت رشادتها، دلاوری ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و آحاد ملت شریف ایران در دفاع از اسلام، نوامیس کشور و حدود و ثغور ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور بعنوان پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت در جهت دفاع از وطن جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و حاضرند خون خود را جهت آبیاری درخت انقلاب اسلامی نثار کنند، هفته دفاع مقدس یک گنجینه گرانبها است که باید برای تمام نسلهای آینده حفظ شود.

شاطری خاطر نشان کرد: دفاع از حقانیت انسانهای مظلوم در برابر ظالمین است که 8 سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس کرده است و دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از ایثار و رشادت ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید برای تمامی نسلها در آینده حفظ شود.

فرمانده تیپ 71 مستقل نزاجا اذعان داشت : تیپ 71 جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی را در نظر گرفته تا در این هفته اقتدار و توان ایران اسلامی را جهانیان مشاهده کنند.

وی افزود: اولین برنامه تیپ 71 بیعت با روحانیت و دیدار با امام جمعه شهرستان است که از بیانات و رهنمودهای امام جمعه بهره مند شویم.

فرمانده تیپ 71 نزاجا افزود: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های تیپ 71 در هفته دفاع مقدس است و باعث افتخار ماست که در کنار این عزیزان قرار گیریم.

شاطری تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پادگان، همایش کوهپیمایی، تجلیل از سربازان، صعود خانوادگی کارکنان به ارتفاعات بازی دراز و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر این ارتفاعات خصوصا شهید تازه تفحص شده شهید ادبیان دیدار باخانواده های جانبازان و اجرای برنامه های فرهنگی در پادگان از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها