مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

زنان سربازان گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند

«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» گفت: زنان سربازان گمنامی بودند که بار سنگین تدارکات جبهه و برخی وظایف دیگر را در هشت سال دفاع مقدس بر دوش می کشیدند.
کد خبر: ۳۶۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ - 25September 2019

زنان سربازان گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند

«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس نقش زنان در دفاع مقدس را برشمرد و اظهار داشت: اگر زنان حماسه جنگ را نمی سرودند و در خانه ها جنگ را یک ارزش تلقی نمی کردند مردان اراده و انگیزه رفتن به جنگ را پیدا نمی کردند.

وی با اشاره به اینکه شیر زنان قهرمان ایران اسلامی جانفشانی ها و از خودگذشتگی هایی زیادی را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور زنان در عرصه ها و گذرگاه های مختلف نظام اسلامی ایران بوده ایم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تعهد، پشتکار، ایثار و مقاومت زنان در دفاع مقدس را به پشتوانه تحول فکری و روحی ناشی از آموزه های اسلام، انقلاب، امام و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس دیدگاه های امام راحل و با تأسی به تعالیم اسلام زمینه رشد و بروز قابلیت ها و توانایی های زنان را بیش از پیش فراهم آورد.

شبل حکماء بوشهری نژاد افزود: : یکی از موضوعاتی که به فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشور تحمیل شد جنگ تحمیلی بود که به گواه تاریخ شاهد نقش آفرینی مؤثر، مستقیم و غیر مستقیم زنان در کنار مردان هستیم.

وی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس مستقیم و غیر مستقیم در نقش های امدادی، رزمی، دفاعی، پشتیبانی، فرهنگی و تبلیغی نقش آفرینی های فراوانی داشته اند، خاطرنشان کرد: زنان یاور و مشوق مردان و نیز راویان صادق دلاوری های زنان و مردان آن دوران بوده و هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه با شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور سال 1359 زنان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت کشور وظیفه خود را برای حفظ میهن از تجاوز دشمن به نحو مطلوب انجام دادند، تصریح کرد: زنان سربازان گمنامی بودند که بار سنگین تدارکات جبهه و برخی وظایف دیگر را در هشت سال دفاع مقدس بر دوش می کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها