افتتاح نمایشگاه عکس با محوریت گام دوم انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس در سرپل ذهاب

نمایشگاه عکس با محوریت گام دوم انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس توسط بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم (ع) در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ - 25September 2019

افتتاح نمایشگاه عکس با محوریت گام دوم انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس در سرپل ذهاببه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، نمایشگاه عکس با محوریت گام دوم انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس توسط بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد. در این نمایشگاه 100 قطعه عکس به مناسبت هفته دفاع مقدس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام «حسین مهدوی» نماینده ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک سند راهبردی و راهگشا است که ما را به تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) می‌رساند و این نیز نیاز به گفتمان سازی و کار فرهنگی دارد که توسط دو نهاد تلفیقی حوزه علمیه و سپاه باید نمود پیدا کند.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای حفظ این رسالت سنگین عمل کنیم و میراث شهدا را به نسل های آینده انتقال دهیم و با جهاد فرهنگی برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها