مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

سربازان در دوران دفاع مقدس مجاهدان فی سبیل الله بودند

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: سربازان در دوران دفاع مقدس مجاهدان فی سبیل الله بودند و نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلاب ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 25September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت روز سرباز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در جمع سربازان نیروهای مسلح استان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس که منجر به پیروزی جبهه حق علیه باطل شد از حماسی‌ترین و ماندگارترین دوران‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

سلامی گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از حماسه‌ها، ایثارها، فداکاری ها رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.

وی اضافه کرد: سربازان در طول دوران دفاع مقدس با حضوری شجاعانه در عملیات‌های مختلف و نثار جان و خون برای کشورشان سرمایه‌‌ای از جنس افتخار و عزت اندوختند و نقشی تاریخ ساز داشتند و برای دفاع از اسلام دوشادوش سایر نیروها حماسه آفریدند.

سلامی گفت: سربازان در دوران دفاع مقدس مجاهدان فی سبیل الله بودند و نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلاب ایفا کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: محیط نظامی برای سربازان دانشگاهی است که از آن درس ایثار، مقاومت، گذشت، با هم بودن و با هم فکر کردن برای ملت و مردم فدا شدن را می آموزند، لباس نظامی دارای ارزشی است که همه ما باید احترام آن را حفظ کنیم و در راه دفاع از میهن از هیچ اقدامی فروگذار نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان خاطرنشان کرد: توکل به خدا، یکپارچگی و وحدت ملت ایران، پیروی از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار