به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تکریم خانواده شهید خلبان علی اشرفی در بناب

فرمانده هوانیروز و رئیس عقیدتی و سیاسی هوانیروز ارتش در شمالغرب کشور با حضور در منزل شهید خلبان علی اشرفی، خانواده وی را تکریم کردند.
کد خبر: ۳۶۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 25September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «حجت السلام سلطانی» رئیس عقیدتی و سیاسی هوانیروز ارتش در شمالغرب کشور امروز در دیدار با خانواده شهید والامقام علی اشرفی با بیان اینکه قدم در راه خدا گذاشتن و شهادت در راه دین، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاترین خیر است، اظهار داشت: امنیت و اقتدار در سایه خون با برکت شهدا و در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به وجود آ»ده و لذا ما تا آخر عمر این سر مشق را سرلوحه زندگی خود قرار خواهیم داد و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

وی یادآور شد: خداوند می‌فرماید شهدا زنده‌اند و کسانی که در راه خدا جان می‌دهند زنده هستند و این بالاترین عاقبت و ختم بخیر خواهد بود؛ باید قدر دان این نعمت و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

شایان فرمانده هوانیروز شمالغرب کشور نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: آموزه‌ها و تجربیات دوران دفاع مقدس پایه گذار عزت‌مداری و عزت آفرینی‌های جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها شده است.

وی توضیح داد: اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون و محصول حماسه‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌ها‌ی ابر مردان تاریخ ساز ایران زمین در تمامی دوران بوده و بر ما تکلیف است که یاد شهیدان را زنده نگه داریم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

در پایان این دیدار همسر محترمه شهید خلبان علی اشرفی توسط حجت السلام باقری رئیس عقیدتی و سیاسی هوانیروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح و یادبود و دل نوشته‌ای از طرف همرزمان این شهید تکریم شد.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید استوار خلبان علی اشرفی در حادثه بالگرد اورژانس هوایی چهار محال بختیاری به شهادت نائل شد و این شهید والامقام مقام از شهرستان بناب و از نیرو‌های پایگاه چهارم رزمی پشتیبانی هوانیروز اصفهان بود.

او در بالگرد ۲۱۴ پایگاه چهارم رزمی پشتیبانی هوانیروز اصفهان برای عملیات‌های امداد و نجات در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کرد و برای انتقال مادر باردار به مناطق دشوار گذر دهدلی اردل در حال عزیمت بود که در شهرستان کیار حدفاصل روستای خراجی و سرتشنیز دچار حادثه شد و ۵ سرنشین آن به شهادت نائل آمدند و در ۱۶ اسفند سال ۹۷ در گلشن بابالار این شهرستان تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار