سردار میرزایی:

جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان اجر مضاعف دارند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: درک مشکلات جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان سخت است و آنها اجر مضاعفی نزد خداوند دارند.
کد خبر: ۳۶۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ - 25September 2019

جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان اجر مضاعف دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در گردهمایی جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان اظهار داشت: ما جایگاه و‌ مقام شهدا را درک نخواهیم کرد مگر اینکه به آن فیض نائل شویم.

میرزایی با اشاره به آیات قرآن کریم عنوان کرد: خداوند بهترین مشتری است، زیرا او جانی که خود به ما بخشیده را از ما می‌خرد و به جای آن جایگاه ابدی بهشت را نصیب ما می‌کند، کجا چنین مشتری خوبی می‌توان یافت.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: خوش به حال کسانی که رفقای شهیدی دارند و دائما با شهیدان در ارتباط هستند و البته از شفاعت‌شان نیز برخوردار می شوند.

وی گفت: بنیاد شهید نام ۲۱۷ هزار شهید را در کشور ثبت کرده که از این تعداد ۳ هزار شهید مربوط به انقلاب و ۱۷۲ هزار شهید در خط مقدم دفاع مقدس و ۱۷ هزار نفر شهید ترور ۱۶ هزار نفر نیز در بمباران شهرها به شهادت رسیده‌اند. ما از کشور‌های مختلف در دفاع مقدس شهید داریم که بعد از ایران بیشترین شهدای ما مربوط به سپاه بدر است که عراقی بودند و بیشتر شهدای ما را ۲۰ ساله‌ها تشکیل می دهند.

این مسئول بیان داشت: شهدای جهاد، سنگرسازان بی‌سنگر هستند چون در هنگام کار سازندگی و جهاد در خط مقدم در مقابل تیر مستقیم دشمن سنگری برای مقابله ندارند.

میرزایی متذکر شد: ما درک فهمیدن مشکلات جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان را نداریم، کسانی که با مشکلاتی سخت روزگار می‌گذرانند و‌ خم‌ به ابرو‌ نمی‌آورند، آنها اجر مضاعفی نزد خداوند دارند.

کتاب «با چشم هایم جنگیدم» مجموعه خاطرات دیده بان هرمزگانی «مراد هنرمند» در پایان این برنامه با حضور راوی و نویسنده کتاب«زهرا اسپید» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها