فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

جدا نشدن یک وجب از خاک ایران در دفاع مقدس دستاورد شهدا بود

 سردار «علی رزمجو» گفت: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ما کم نشد و این، دستاورد شهدا بود که نگذاشتند کشور مورد تهاجم قدرت‌های استکباری قرار بگیرد و اراده‌های دشمن بر ما غالب شود.
کد خبر: ۳۶۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 25September 2019

جدا نشدن یک وجب از خاک ایران در دفاع مقدس دستاورد شهدا بود

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز در نشست ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان عسلویه و کنگان در عسلویه با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی شد، اظهار داشت: بیداری اسلامی و جوشش و خروش مسلمانان در جهان مرهون خون شهداست که امروز نام آنان را زنده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا فقط بخش کوچکی از وظایف ما در قبال شهدا است، گفت: بخش اساسی کار همه ما رساندن پیام، تببین و تشریح آرمان‌ها و عمل به وصیت‌های شهدا است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: هرکسی با هر تفکر دینی، انقلابی، سیاسی، فرهنگی که در این کشور زندگی می‌کند مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع انقلاب اسلامی دیروز تا شهدای مدافع حرم امروز است.

رزمجو با بیان اینکه باید پیام شهدا را امروز با اقدام و عمل به جهانیان برسانیم، افزود: شهدای اهل سنت موجب افتخار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با یادآوری اینکه از 200 سال گذشته تا پیش از انقلاب اسلامی هر دولت قدرتمندی طمعی به خاک ما داشت با یک معاهده  بخش هایی از جغرافیای کشور ایران را حذف کردند، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ما کم نشد و این دستاورد شهدا بود که نگذاشتند کشور مورد تهاجم قدرت های استکباری قرار بگیرد و اراده های دشمن بر ما غالب شود.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدای ما در جهان اسلام، قدرت های بزرگ استکباری قدرت اسلام و مسلمانان را درک کرده اند گفت: انقلاب و شهدای ما جلوی جهانخواری آمریکا و مستکبران را گرفتند

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار