امام جمعه مرند:

حفظ انقلاب و اقتدار کشور با گرامیداشت یاد شهدا میسر می‌شود

حجت‌الاسلام «علی نعمت‌زاده» گفت: یاد و خاطره شهدا برای ما روشنگر راه است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنها را ادامه دهیم.
کد خبر: ۳۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 25September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «علی نعمت‌زاده» امام جمعه مرند امروز در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا مرند، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا برای ما روشنگر راه است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنها را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: خانواده شهدا و جانبازان به ویژه مادران و همسران آنان با صبر و استقامت، در اجر شهیدان و ایثارگران سهیم هستند.

«داود گرشاسبی» فرماندار مرند نیز ضمن اشاره به ارزش والای شهیدان و وظیفه مسئولان در قبال آنها بیان داشت: هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند.

این مسئول افزود: شهدای عزیز کشور از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

فرماندار ویژه خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها است.

وی ابراز داشت: دیدار با خانوده های معظم شهدا و ایثارگران و تکریم آنها باید توسط مسوولین صورت گیرد.

دیدار با خانواده شهیدان «حسین رحیم پور»، «ابراهیم ناطق مرندی» و «محمود منصوری» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه مرند، فرماندار شهرستان ویژه مرند، فرمانده سپاه مرند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور فرماندار در امور ایثارگران مرند برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار