فرماندار قصرشیرین:

اراده پولادین رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس استکبار را به خاک ذلت نشاند

«مردعلی تاتار» گفت: در هشت سال دفاع مقدس با اراده پولادین رزمندگان اسلام ذره‌ای از این سرزمین مقدس جدا نشد و دشمن به سرکردگی استکبار به خاک ذلت نشست.
کد خبر: ۳۶۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 25September 2019

ایران اسلامی امروز به الگویی تمام‌عیار برای جهانیان تبدیل شده‌ استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام خمینی و با تکیه بر قوای ایمان و اعتقاد راسخ توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستند و به پیروزی برسند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس با اراده پولادین رزمندگان اسلام ذره‌ای از این سرزمین مقدس جدا نشد و دشمن به سرکردگی استکبار به خاک ذلت نشست.

فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن بعثی با حمایت استکبار با شروع جنگی نابرابر علیه نظام نوپای ایران اسلامی آمده بود که کشور را ساقط کند اما شکست خورد و این مرهون مجاهدت‌های رزمندگانی بود که از تمام تعلقات دنیوی خود گذشتند و توانستند آزادی و عزت را برای ما به ارمغان بیاورند.

تاتار گفت: تقدیم 230 هزار شهید، 600 هزار جانباز، 40 هزار آزاده و یک میلیون رزمنده در هشت سال دفاع مقدس به تمام جهانیان ثابت کرد که ملت ایران به رهبری ولی فقیه آماده جانفشانی برای دفاع از این کیان مقدس و مرزهای شرف و غیرت ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: روش و منش و سیره رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ظلم ناپذیری آن ها به سیره‌ای ماندگار تبدیل شد و توانست معادلات دشمن را به هم بریزد و همین فرهنگ ایثار و مقاومت به فصلی طلایی در انقلاب تبدیل شده و امروز سرمش و الگویی برای دیگر ملت های آزادیخواه جهان است که بتوانند در برابر ظلم ایستادگی کنند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: ایران اسلامی امروز به الگویی تمام‌عیار برای تمامی آزادیخواهان جهان برای ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی تبدیل شده‌است.

سرهنگ «حجت‌الله کریمی» مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین نیز گفت: نیروهای مسلح ما در هشت سال دفاع مقدس با دفاعی جانانه نشان دادند که برای دفاع از این کیان مقدس آماده جانفشانی هستند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین افزود: هم اکنون مرزبانان و نیروهای مسلح در مرزهای کشورمان برای برقراری امنیت حضوری با صلابت و راسخ دارند.

وی با اشاره به بازگشایی مرز رسمی خسروی و تردد زائران از تلاش های تمامی مسئولان در راستای تحقق این مطالبه به حق مردم استان کرمانشاه و مرزنشینان قصرشیرین قدردانی کرد و گفت: مرزبانان هنگ مرزی نیز با تمام تلاش آماده ارائه خدمت رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها