جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس اجازه تعرض و میدان‌داری به دشمن نخواهد داد

«حسین محمدرضایی» گفت: دشمنان می‌دانند فرهنگ دفاع مقدس همچنان در جامعه ما وجود دارد که قطعا اجازه تعرض و میدان‌داری را به هیچ وجه به دشمن نخواهد داد.
کد خبر: ۳۶۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 25September 2019

فرهنگ دفاع مقدس اجازه تعرض و میدان‌داری به دشمن نخواهد دادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در همایش بسیجیان اقشاری شهرستان بابل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه شکوه و عظمت دفاع مقدس اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نمی‌دهد، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند فرهنگ دفاع مقدس همچنان در جامعه ما وجود دارد که قطعا اجازه تعرض و میدان‌داری را به هیچ وجه به دشمن نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه باید از درس‌های دفاع مقدس به شایستگی استفاده کنیم، تصریح کرد: دشمنی دشمنان هیچ‌گاه به پایان نخواهد رسید زیرا دشمن احساس کرده است که با جنگ نمی‌توانند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند پس به همین علت با جنگ در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی، خانواده، فرهنگ و غیره در حال مبارزه است و باید با استفاده از مولفه‌های دفاع مقدس به آن پیروزی دست پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگر سخنان خود به گنجینه پرعظمت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: متاسفانه از این گنجینه پر عظمت به خوبی بهره‌برداری نشده و به عنوان یک گنجینه گمنام در اعماق دریای عظمت دفاع مقدس باقی ماند.

وی ادامه داد: ضرورت وجود دارد که با بهره‌گیری از  عظمت این گنجینه با اتکا و توکل بر ایمان به خدا، با تلاش و حرکت و با اداره قوی درصدد شکست دشمن در عرصه‌های مختلف برآییم.

محمدرضایی ادامه داد: باید با اولویت‌بندی در عرصه‌های مختلف جنگ و با آرایش جنگی در میدان مبارزه پیروز شویم و اولویت فوری کشورمان جنگ اقتصادی است که با نسخه شفا بخش رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها