واحد مطالعات دفاع مقدس در حرم رضوی افتتاح می‌شود

واحد مطالعات دفاع مقدس با هدف حفظ و صیانت از میراث گران‌بهای حماسۀ عظیم مقاومت ملت ایران در طول دفاع مقدس و ترویج ادبیات مقاومت و پایداری شنبه ششم مهر در حرم رضوی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 25September 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس واحد مطالعات دفاع مقدس در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی افتتاح می‌شود.

این واحد مطالعاتی با حدود 9 هزار منبع چاپی و یک هزار منبع غیرچاپی شامل منابع شنیداری و دیداری و پایگاه‌ها با موضوع دفاع مقدس، با حضور جمعی از صاحب‌نظران و عموم علاقه‌مندان شنبه ششم مهر ساعت 9 صبح در کتابخانۀ تخصصی ادبیات کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی واقع در حرم رضوی افتتاح می‌شود.

این مجموعه به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و با همکاری مدیریت ادبیات و تاریخِ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، با هدف حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از طریق تهیه و گردآوری کلیۀ آثار حوزۀ ادبیات دفاع مقدس، انجام فعالیت‌های پژوهشی در راستای تولید علم، حفظ و صیانت از میراث گران‌بهای حماسۀ عظیم مقاومت ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و ترویج ادبیات مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و انتقال آن به نسل‌های آینده آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار