رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:

موفقیت اصناف به واسطه ولایت‌پذیری و رعایت اخلاق اسلامی است

رضا سلیم ساسانی گفت: در تحریم‌ها و ۸ سال جنگ تحمیلی این اصناف بودند که با روحیه انقلابی چالش‌های پیچیده را مدیریت کردند و موفقیت این قشر به واسطه ولایت‌پذیری و رعایت اخلاق اسلامی است که همواره پیش راه آن‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 25September 2019

موفقیت اصناف به واسطه ولایت پذیری و رعایت اخلاق اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رضا سلیم ساسانی» رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه در همایش تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس که در سالن همایش اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز یادآور ۸ سال دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران در مقابل تهاجم دشمنان انقلاب است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس و در جبهه های حق علیه باطل ایستادند و دشمنان را نابود کردند و به جهانیان نشان دادند که کشور و وطنمان با خون شهدا آبیاری شده است.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی مردم غیور این مرز و بوم است که فرزندان خود را به پیشگاه شهادت فرستادند تا امروز ما در امنیت باشیم.

سلیم ساسانی گفت: در تاریخ ایران قبل و بعد از انقلاب تجار و صنعتگران چهره های موثری بودند که با کمک های مالی و معنوی موجباتی را رقم زدند که در بعد خارجی و داخلی به کشور خدمت کنند.

این مسئول اصناف و بازاریان را حامی مردم در شرایط سخت معرفی کرد و بیان داشت: در تحریم ها و 8 سال جنگ تحمیلی این اصناف بودند که با روحیه انقلابی چالش های پیچیده را مدیریت کردند و موفقیت این قشر به واسطه ولایت پذیری و رعایت اخلاق اسلامی است که همواره پیش راه آنها قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه  تاکید کرد: در این تحریم های ناجوانمردانه ای که دشمن بر کشور ما حاکم کرده است صنعتگران، تجار و اصناف همچون گذشته نقش کلیدی خود را نشان خواهند داد و با ارتقاء فرهنگ مشارکت و توجه بیشتر به تهیه و توزیع کالای ملی، تحریم های خارجی را کمرنگ می کنند.

اعتماد به جوانان رمز موفقیت و پیروزی کشور است

این مسئول در ادامه اعتماد به جوانان را رمز موفقیت و پیروزی کشور اعلام کرد و گفت:8 سال دفاع مقدس نقطه عطفی بود که با اعتماد به جوانان به پیروزی رسید.

سلیم ساسانی افزود: ضروری است به جوانان انقلابی که سرمایه های معنوی کشور محسوب می شوند باید اعتماد کرد و آنها را در بخش تولید که نیازمند حمایت مسئولین هستند، حمایت کنیم.

سرگرد «یدالله جوانمردی» رئیس بسیج اصناف استان کرمانشاه نیز در ادامه این همایش با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان زحمات بسیاری را برای نظام و انقلاب کشیده‌اند، گفت: اصناف و بازاریان همه جانبه نظام و انقلاب را حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی افزود: حمایت های مادی و معنوی اصناف و بازاریان در زمان انقلاب، پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

رئیس بسیج اصناف استان کرمانشاه با اشاره به بیانات امام (ره) خاطر نشان کرد: امام(ره) فرمود اگر بازاریان همراهی نمی کردند انقلاب پیروز نمی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز جامعه با مشکلات پیچیده و تحریم های ظالمانه ای مواجه شده است، بسیج اصناف باید برای مقابله با تغییرات فرهنگی کارهای عملی بیشتری انجام دهد و در این راستا پشتیبان برنانه های نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار