فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

دفاع مقدس گنیجینه‌ای از معارف و ارزش‌هاست

سردار «مرتضی کشکولی» با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای از معارف و ارزش‌ها است، گفت: اگر ارتش، سپاه و بسیج نبود ما در جنگ هشت ساله پیروز نمی‌شدیم.
کد خبر: ۳۶۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 25September 2019

دفاع مقدس گنیجینه‌ای از معارف و ارزش‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنیجینه‌ای از معارف و ارزش‌هاست، اظهار داشت: ۳ تدبیر را امام خمینی قبل از دفاع مقدس داشتند که اگر نبود جنگ تحمیلی به تصرف ایران منجر می شد.

وی با بیان اینکه تا انقلاب شد مارکسیست‌ها و منافقین و گروه‌های سیاسی و بعضا خواص و نخبگان شعار می‌دادند که ارتش باید منحل شود، تصریح کرد: اما امام(ره) یک تنه در برابر این حرف ایستاد و اعلام کرد که باید ارتش حفظ شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: تدبیر دوم امام خمینی این بود که دستور دادند سپاه تشکیل شود، سپاهی که الان خار چشم دشمنان است و آخرین تیر دشمنان این بود که سپاه را به عنوان تروریست معرفی کنند.

کشکولی با تاکید بر اینکه سپاه از ابداعات و ابتکارات امام(ره) بود، افزود: سومین تدبیر قبل از جنگ امام خمینی این بود که در ۵ آذر ۵۸ دستور دادند ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل و بسیج راه بیفتد.

وی با اشاره به اینکه اگر ارتش، سپاه و بسیج نبود ما در جنگ هشت ساله پیروز نمی‌شدیم، بیان داشت: بعد از جنگ هم امام (ره) یکسری تدبیر داشتند. به محض اینکه جنگ شروع شد امام با یک جمله که صدام به واسطه تحریک آمریکا به ما حمله کرده است شرایط را تغییر داد و جنگ را در ادامه انقلاب اسلامی اعلام و تبیین کرد. همین باعث شد مردم در جنگ هم فعال شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امام خمینی چندین بار اعلام کردند که تکلیف دینی بر مردم وارد است و با کافر داریم می جنگیم؛  لذا یک بسیج همگانی در مقابله با دشمن شکل گرفت، تصریح کرد: از اول جنگ تا پایان آن ما در هاله‌ای از نصرت الهی بودیم. به دلیل خلوصی که رزمندگان داشتند. اگر این امدادهای الهی نبود پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها