همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمونه اولیه پهپاد بومی دانشگاه صنعتی ارومیه رونمایی شد

نمونه اولیه پهپاد بومی دانشگاه صنعتی ارومیه در هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 25September 2019

نمونه اولیه پهپاد بومی دانشگاه صنعتی ارومیه در هفته دفاع مقدس رونمایی شدبه گزارش دفاع‌­پرس از ارومیه، مراسم رونمایی از نمونه اولیه پهباد بومی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور سردار  حبیب شهسواری فرمانده کل سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار شهسواری تلاش جامعه دانشگاهی در سنگر علم و دانش را پشتوانه تربیت صحیح نیروی متخصص و جهادگر برای حضور پررنگ و اثرگذار در دفاع از کشور در مقابل فتنه‌های استکبار دانست و گفت: نیاز جوانان امروز به تقویت روحیه جهاد، ایثار و از خود گذشتگی، کلید عبور از مشکلات فعلی کشور است.

وی همچنین ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای استان به ویژه شهید باکری با یادآوری نقش پررنگ استان آذربایجان غربی در ایام دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد حرکت رو به رشد دانشگاه با رسالت صنعتی در استان با اهتمام و جدیت تمام برای رفع مشکلات کشور تداوم یابد.

در این مراسم از نمونه اولیه پهباد دانشگاه صنعتی ارومیه که توسط دانشجویان انجمن علمی هوا و فضا دانشگاه صنعتی ارومیه تولید و به بهره برداری اولیه رسیده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها