مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

زنان عاشورایی تردیدها را در حمایت از امام زمانشان برای همیشه کنار زدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: زنان عاشورایی تردید‌ها را در حمایت از امام زمانشان برای همیشه کنار زدند و با شهامت گفتند آنچه در راه خدا داده‌ایم، پس نمی‌گیریم و در حقیقت زنان سرزمین ما به زنان عاشورایی اقتدا کردند.
کد خبر: ۳۶۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 25September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه‌السادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در مراسم «حماسه زینبی، زنان عاشورایی» ویژه بانوان ادارات و سازمان های استان اظهار داشت: زنان اسوه و الگوی ما، از مکه تا کوفه و از کربلا تا شام نهضت صبر، استقامت و پرچم روشن گری را به زیبایی برافراشتند.

وی با بیان اینکه زنان عاشورایی تردیدها را در حمایت از امام زمانشان برای همیشه کنار زدند و با شهامت گفتند آنچه در راه خدا داده ایم، پس نمی گیریم، افزود: زنان سرزمین ما به زنان عاشورایی اقتدا کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان عنوان کرد: اوج مقاومت و بصیرت را در الگوی همیشه جاودان زنان حضرت زینب علیه االسلام باید جستجو کرد که باعث شد بیرق نهضت زنان عاشورایی برافراشه شود.

وی با بیان اینکه رسالت بانوان ما در هشت سال دفاع مقدس زینبی بود و رسالت امروز و فردای زنان عاشورایی با این آیینه تمام نمای تاریخ بشریت در عبودیت، معنویت، انسانیت و سعادت پیوند خورده است، ادامه داد: زنان کشور ما در هشت سال دفاع مقدس با عشق و ارادت به حضرت زینب (س) ارزشمندترین سرمایه خود یعنی فرزندان را برای دفاع از این مرز و بوم راهی جبهه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار