با حضور امیر سرتیپ هادیان؛

سردیس سرباز شهید «محمدعلی قدس» رونمایی شد

سردیس «محمدعلی قدس» سرباز شهید نیروی هوایی با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، در محل پادگان آموزشی شهید قدس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 25September 2019

سردیس سرباز شهید «محمدعلی قدس» رونمایی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از سردیس سرباز شهید «محمدعلی قدس» که با حضور خانواده این شهید والامقام برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون شهدای گرانقدری همچون شهید قدس است که با ایثار و ازخودگذشتگی و تقدیم جان شیرین خود، بقای این نظام الهی و مقدس را بیمه کردند.

وی رمز پیروزی‌های انقلاب و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در راه اثبات حقانیت نظام را در آموزه های دینی و مکتبی دانست و افزود: تربیت دینی و مذهبی شهدا و تأسی این عزیزان به مکتب عاشورا و روش و منش حضرت سیدالشهدا (ع)، موجب رقم خوردن این حجم از فداکاری‌ها و رشادت‌ها در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، خطاب به سربازان حاضر در این مراسم توصیه کرد: راه و رسم شهدای دفاع مقدس بالاخص شهید بزرگوار قدس، باید سرلوحه و اسوه حسنه برای شما سربازان جوان این آب و خاک باشد و بدانید که لباسی که بر تن دارید، پیش‌تر بر تن شهدایی بوده است که از لذایذ دنیوی گذشتند و برای پاسداری از دین و ناموس و موطن‎شان، عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

امیر سرتیپ هادیان در پایان، امنیت و اقتدار موجود در کشور را به برکت خون شهدای ایران اسلامی در برهه‌های گوناگون عنوان کرد و بیان داشت: وقتی ناامنی و جنایات تروریست‌ها در کشورهای همجوار ایران را از طریق اخبار و رسانه های جمعی، می بینیم یا می‌شنویم، بیش از پیش به اوج فداکاری شهدای عزیز وطن پی برده و شکرگزار نعمت امنیت هستیم؛ چرا که ایران اسلامی به‌عنوان کشوری ایمن و با ثبات در منطقه پرآشوب خاورمیانه زبانزد خاص و عام است.

بر اساس این گزارش، علاوه بر رونمایی از سردیس و تمثال شهید «محمدعلی قدس»، سالن غذاخوری جدید سربازان پادگان نیز توسط پدر شهید افتتاح شد. تجلیل از خانواده شهید قدس و تقدیر از سربازان نمونه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار