همایش «سنگرسازان بی‌سنگر» در کرمان برگزار شد

همایش «سنگرسازان بی‌سنگر» و یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ - 25September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، گردهمایی سنگرسازان بی سنگر و یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان، امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی ایمانی‌تبار» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان در این مراسم، با بیان این‌که زمانی استکبار شرق و غرب سعی بر نابودی انقلاب اسلامی داشتند، اظهار داشت: استکبار جهانی امروز به‌دنبال این است که با ایران سر میز مذاکره بنشیند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مراسم‌های مذهبی در محرم و صفر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، گفت: افتخار هشت سال دفاع مقدس از برکات عاشوراست و مقاومتی که امروز شکل گرفته، باعث قدرت و اقتدار جبهه مقاومت شده است.

حجت‌الاسلام ایمانی‌تبار با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد افتخارات و برکات دوران دفاع مقدس را درک نمی‌کنند، افزود: استقامت دوران هشت سال دفاع مقدس سرمایه و گنجی است که هرچه برداشت کرده و در جامعه بهره بگیریم، باز هم جا دارد.

وی بیان کرد: وجود و صبوری خانواده‌های شهدا و ایستادگی به پای خون شهدا، بهترین دلیل است که با آن زمینه مقاومت شکل گرفته و نگرانی استکبار جهانی را به وجود آورده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: برخی ارزش و جایگاه شهدا را نمی‌بینند و به نوعی به دنبال حذف نام شهدا هستند و این‌ها نمی‌فهمند که این سرمایه عظیم چه برکاتی برای اسلام و نظام به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به این‌که ما هرجا بر فرهنگ دینی تکیه کردیم، به پیروزی رسیدیم، ادامه داد: وجود رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به‌عنوان فرماندهی کل قوا و همچنین نیروی مقاومت، عامل بسیار مهمی است که دشمن را بر سرجای خودش نشانده است.

همچنین در ادامه این مراسم، «عباس سعیدی» رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب تشکیل شد و در زمینه برق، آب و راه‌سازی در روستا‌ها فعالیت می‌کرد.

وی عنوان کرد: جهاد در زمان جنگ، نقش بسیار موثری در کنار سایر رزمندگان داشت و لقب «سنگرسازان بی‌سنگر» را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار