آیت‌الله رئیسی:

فضای کشور، فضای نفرت از آمریکا و بی‌اعتمادی به اروپایی‌هاست

رئیس قوه قضائیه گفت: فضای کشور فضای نفرت از آمریکا و بی‌اعتمادی به اروپایی‌هاست.
کد خبر: ۳۶۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 25September 2019

فضای کشور فضای نفرت از آمریکا و بی‌اعتمادی به اروپایی‌هاستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در اختتامیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» اظهار داشت: پیام این جلسه برای همه مسئولان کشور حرکت و فعالیت انقلابی متناسب با آنچه در گذشته در کشور انجام شده، است.

وی افزود: جنگ ما هنوز تمام نشده بلکه در حوزه اقتصادی، روانی و اطلاعاتی ادامه دارد؛ پس متناسب با همین جنگ ها کشور باید آمادگی داشته باشد. یعنی در جنگ اقتصادی باید استراتژی های مختلف وجود داشته باشد و حرکت‌های ابتکاری و خلاقیت در کشور وجود داشته باشد.

رئیسی تاکید کرد: انتظار مجلس خبرگان از ما و مسئولان این است که با حرکت و تلاش، امید آفرینی جدی در مردم ایجاد شود. کشور امروز با پرچمداری رهبری شاهد ایستادگی و مقاومت فعال است و روز به روز افزایش می‌یابد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: فضای کشور فضای نفرت از آمریکا و بی اعتمادی به اروپایی‌هاست.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: امروز خصوصا در آستانه انتخابات هرکسی در هر کجا، بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، یاس در جامعه ایجاد کند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش در همه سطوح باید در جهت ایجاد امید در جامعه و امید آفرینی باشد که وظیفه همه ما به خواست رهبری انقلاب است. همه باید در جامعه امید ایجاد کنیم و بدانیم با امید به بیگانگان نمی شود مشکلات اقصادی و معیشت مردم را حل کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار