نماینده سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس خبر داد؛

سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس آماده دریافت تاریخ شفاهی دوران جنگ تحمیلی است

سرهنگ حسین فروتن نژاد از آمادگی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برای دریافت تاریخ شفاهی فرماندهان ژاندارمری در دوران جنگ تحمیلی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ - 25September 2019

سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس آماده دریافت تاریخ شفاهی دوران جنگ تحمیلی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، در نشست تخصصی پیش همایش نقش ژاندارمری در دفاع مقدس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از سرهنگ حسین فروتن نژاد نماینده سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تقاضا شد که مواردی را مطرح کند.

سرهنگ فروتن نژاد پس از تجلیل از مقام شامخ شهدا و تقدیر از زحمات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ضمن معرفی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برای جمع حاضر (فرماندهان ژاندارمری در زمان حمله عراق به ایران) اعلام کرد که سازمان مزبور آمادگی دریافت تاریخ شفاهی کلیه عزیزان را برای چاپ دارد.

وی سپس در مورد اسناد و گزارشات موجود از ژاندارمری در خصوص حمله نیروهای عراقی به میهن اسلامی قبل از ۳۱ شهریور صحبت کرد و گفت: سازمان اسناد نمایشگاهی اسنادی در همین زمینه در هفته دفاع مقدس سال گذشته در ساختمان آرشیو اسناد ملی برگزار کرد.

این گفته‎ها با استقبال پیشکسوتان ژاندارمری روبرو شده و قرار شد که در آینده خاطرات این عزیزان که بعضا هم نوشته شده است با همکاری ادارات کل بنیاد در استان‌ها به مرحله چاپ و بهره برداری نسل آینده برسد.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار