فرمانده سپاه بهشهر:

برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس ادای دین به خانواده‌های شهدا است

حسن پورقربان برگزاری همایش‌ها را ادای دین به خانواده‌های شهدا دانست و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر ما تکلیف است.
کد خبر: ۳۶۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ - 26September 2019

برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس ادای دین به خانواده‌های شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسن پورقربان» فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در مراسم عصر شعر «نی‌نامه» که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور شاعران آیینی و مقاومت استان مازندران در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های باشکوه رزمندگان قهرمان در سالهای دفاع مقدس است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس اوج عظمت،اخلاق،یکدلی و همت مردان دفاع مقدس است و باعث افتخار است که در 40 سالگی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم اقتصادی شاهد اوج صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

این مسئول ادامه داد: رزمندگان اسلام با ثبت حماسه‌هایی سترگ اخلاص و معنویت را از خود به یادگار گذاشتند.

پورقربان برگزاری همایش‌ها را ادای دین به خانواده‌های شهدا دانست و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر ما تکلیف است.

فرمانده سپاه بهشهر هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج و تقویت فرهنگ گفتمان‌سازی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: مسئولین در هر سطوحی باید نسبت بزرگداشت این ایام همت گماشته و برای تحقق بیانات رهبر انقلاب اسلامی در راستای گام دوم انقلاب جهت تمدن‌سازی نوین انقلاب اسلامی با همت و تلاش مضاعف گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار