مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

معیار انقلابی بودن پیوند ناگسستنی با ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: معیار و ویژگی انقلابی بودن پیوند ناگسستنی با ولایت است؛ کسی که دلش با ولایت نباشد نباید اسم خودش را انقلابی بگذارد.
کد خبر: ۳۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 26September 2019

معیار انقلابی بودن پیوند ناگسستنی با ولایت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در هفتمین  یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: اگر با دشمن دست دوستی بدهیم لطمه می‌بینیم؛ کنگره‌ آمریکا برای نابودی ایران و انقلاب اسلامی ایران بودجه در نظر گرفته و برای نابودی ما مدرترین سلاح‌ها را به رژیم صهیونیستی می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز شعار «مر گ بر آمریکا» از ذکرهایی است که مصداق مبارزه با ظالم زمان و یزید زمان است، افزود: امروز انقلابی بودن یعنی «سیدحسن نصرالله» بودن که گفت اگر ما را بکشند و قطعه قطعه کنند از حسین زمان دست برنمی‌داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور خواهان مذاکره با آمریکا هستند گفت: ما راه امام حسین(ع) را انتخاب کردیم و به راهمان اعتقاد داریم؛ زمانی که امام حسین(ع) به کربلا آمدند عده ای واسطه شدند که بین  ایشان  و یزید بیعت صورت بگیرد.

درویشی تصریح کرد: بزرگان، مسئولان، خواص و کسانی که به برکت این نظام به این موقعیت رسیدند و نشستند پشت میز که بیچاره و فقرا به دست و پای آنها بیفتند و بوسه بر دستانشان بزنند؛ این در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه ما بدهکار راه شهدا هستیم خاطرنشان کرد: باید در راه شهدا تلاش داشته باشم و اگر این تلاس را نداشته باشیم مسئولیت ما هیچ ارزشی ندارد ارزش مسئولیت ما به عمل درست ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: فردانقلابی در مقابل انقلابی بودن خودش نباید پشیمان شود اگر نادم و پشیمان شد باید از چرخه انقلاب و مسئولیت کنار گذاشته شود و بسیج باید با بصیرت در مقابل اینگونه افراد بایستد.

درویشی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) انقلاب پا برهنگان است گفت: معیار و ویژگی انقلابی بودن پیوند ناگسستنی با ولایت است؛ کسی که دلش با ولایت نباشد نباید اسم خودش را انقلابی بگزارد.

وی ادامه داد: ولایت یعنی راه امام حسین(ع) راه علی(ع) و اولادش و در زمان غیبت حقیقت ولایت در چهره ولی فقیه متجلی است مظهر ولایت و پیروی از ولایت، پیروی از ولی فقیه است اگر کسی در این مسیر بود انقلابی است هر کسی با ولی فقیه و نائب امام زمان زاویه گرفت، انقلابی و ادامه دهنده راه شهدا هم نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: آدم انقلابی دشمن‌ شناس است مظاهر دشمن را می شناسد و فریب دشمن را نمی‌خورد.

درویشی  با اشاره به اینکه زمان «اوباما»، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این دست آهنین در این آستین مخملی پنهان شده است اینها در آستین‌شان خنجر پنهان کرده‌اند که شما بروید دست دوستی به آنها بدهید، اظهار داشت: ما با خون شهدا معامله نمی‌کنیم  و عزتی را که شهدا به ما دادند به راحتی از دست نمی دهیم.

وی با بیان اینکه فاتحه اسلام خوانده شده که انقلاب اسلامی برود دست بیعت ودوستی به آمریکا بدهد، افزود: فرد انقلابی نباید بی‌تفاوت و بی‌احساس از مقابل دردهای جامعه و راه انقلابی‌گری‌ها بی‌تفاوت باشد ما نباید بی‌تفاوت باشیم که چه کسی نماینده مجلس می‌شود؛ آدم انقلابی برایش مهم است چه کسی استاندار، فرماندار و یا نماینده مجلس است.

درویشی با بیان اینکه برای  فرد غیر انقلابی حاکم جامعه یزید باشد یا امام حسین(ع) فرقی ندارد، گفت:  آدم انقلابی و بسیجی انقلابی و کسی که در راه شهداست برایش مهم است چه کسی حاکم جامعه است.

وی با  ذکر این مطلب که رفتار یزید با امام حسین (ع) و رابطه امروز ما با آمریکا و تحریم‌ها دقیقا عین همان صحنه‌ها است تصریح کرد: در راس نظام ما ولی فقیه است که فرموند رابطه با آمریکا و دست داند به آمریکا سم مهلک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با طرح این سئوال که چرا دشمنا ن با ولایت دشمنی دارند؟ ادامه داد: زیرا ولایت بصیرت می‌دهد راهنمایی می‌کند آگاهی می‌دهد و صراط مستقیم است و دشمنان می‌خواهند مردم را با شایعه و گرفتاری از ولایت جدا می‌کنند و وقتی کسی از ولی جدا شد در دامن غیر ولی خدا می افتد و می‌شود این مردم را به هر سمتی کشاند. 

درویشی افزود: ما بدهکار و مدیون راه شهدا، بدهکار انقلابی‌ها، مدافع محرومین و خدمتگزار محرومین هستیم؛ نباید اهل ظلم باشیم چرا که کسی که اهل ظلم است به کشور خیانت می‌کند و در مسئولیتش درست کار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه یک عده ای مسئول شده‌اند  خیانت می‌کنند و درست عمل نمی کنند که مردم از انقلاب زده شوند گفت: اینها را باید بشناسیم و در مقابل‌شان محکم بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها