امام جمعه بابلسر:

بصیرت و قدرشناسی از ویژگی‌های برجسته ملت ایران است

حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» دفاع مقدس، بصیرت و قدرشناسی را از ویژگی‌های برجسته ملت ایران دانست و گفت: حضور آگاهانه و توام با بصیرت و احساس مسئولیت از ویژگی‌های شاخص است.
کد خبر: ۳۶۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 26September 2019

بصیرت و قدرشناسی از ویژگی‌های برجسته ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر صبح امروز در اولین یادواره شهدای رسانه‌ای کشور که در بابلسر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بصیرت و قدرشناسی را از ویژگی‌های برجسته ملت ایران دانست و اظهار داشت: حضور آگاهانه و توام با بصیرت و احساس مسئولیت از ویژگی‌های شاخص است.

وی بسیجی بودن مردم مازندران و بابلسر را از شاخص‌ها برشمرد و  با بیان اینکه مردم مازندران شهدای زیادی را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده‌اند، گفت: مازندران با لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، کارنامه درخشان دارد و توانست نام نیکی را از خود در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس ثبت کند.

قلی‌پور افزود: یکی از دلایل افتخار مازندران، لشکر ۲۵ کربلا است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از این لشکر یاد کرده اند و مازندران همان‌گونه که در گام اول انقلاب حضور داشت، در گام دوم انقلاب نیز از هر لحاظ آمادگی دارند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: مردم مازندران و جوانان بسیجی با شعار «ما اهل کوفه نیستیم تا علی تنها بماند» گوش به فرمان و امر ولی مسلمین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار