امیر دربندی:

رفتار انسانی ضابطه اصلی ما در دفاع مقدس بود

رئیس پژوهشگاه دفاع مقدس گفت: ‌امام خمینی (ره) به فرمانده نیروی هوایی دستور داده بود که خلبانان نباید در اثر عصبانیت مقابله به مثل کنند و اهداف غیرنظامی را هدف قرار بدهند.
کد خبر: ۳۶۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 26September 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «غلامحسین دربندی» رئیس پژوهشگاه دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت دفاع مقدس در جمع کارکنان شرکت مارگارین ضمن بر شمردن چند نمونه از رفتار وحشیانه رژیم صدام در جنگ با ایران و تکرار این رفتار غیرانسانی توسط عربستان سعودی در یمن، اظهار داشت: هم عراق و هم‌ عربستان در این رفتار ضد حقوق بشری نه‌تنها از آمریکا الگو گرفته‌اند، بلکه کاملا از جانب این کشور حمایت شدند. درحالی‌که در نقطه مقابل رویکرد ایران در مواجه با دشمن بعثی کاملا انسانی بود.

سرتیپ دربندی: رفتار انسانی ضابطه اصلی ما در دفاع مقدس بود

وی گفت:‌ امام خمینی (ره) به فرمانده نیروی هوایی دستور داده بود که خلبانان نباید در اثر عصبانیت مقابله به مثل کنند و اهداف غیر نظامی را هدف قرار بدهند.

در ادامه مراسم نیکخواه مدیر عامل مارگارین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بیان ‌داشت: وظیفه امروز ما تلاش در جنگ اقتصادی است و همانطور که در جنگ تحمیلی سستی نکردیم در جنگ اقتصادی نیز باید محکم بایستیم و با همان خلوص نیت به فعالیت بپردازیم.

سرتیپ دربندی: رفتار انسانی ضابطه اصلی ما در دفاع مقدس بود

در بخش دیگری از مراسم یوسفیان مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر نیز با اشاره به شعار جنگ، کار تا پیروزی، وظیفه اصلی کارکنان مارگارین را گسترش تولید با اهداف صادرات و ارز آوری  برای کشور بیان داشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها