امیر نعمتی در یادواره سراسری ۳۹ هزار شهید سرباز ارتش:

فراهم شدن امکانات رفاهی برای سربازان/ سرباز خادم ملت است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سه سالی است که برخی امکانات رفاهی را برای سربازان مستقر در مرز‌ها فراهم کردیم.
کد خبر: ۳۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 26September 2019

فراهم شدن امکانات رفاهی برای سربازان/ سرباز خادم ملت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (پنج‌شنبه) در یادواره سراسری ۳۹ هزار شهید سرباز ارتش با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری چنین مراسم‌هایی ندارند، اظهار داشت: این یادواره‌ها را برای خودمان می‌گیریم تا بلکه بدین صورت سختی و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و آن‌هایی که شهید شدند را به یاد بیاوریم و حافظ ارزش‌ها باشیم و تکالیف خود را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: هر چند خانواده شهدا حافظ انقلاب هستند، اما بعضی وقت‌ها از سوی عده‌ای محدود بی‌تفاوتی‌هایی نسبت به این عزیزان صورت می‌گیرد که با این وجود خانواده‌های شهدا با صبر و بردباری که دارند در برابر این گونه رفتار‌ها عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

امیر نعمتی ادامه داد: حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در دفاع مقدس به عنوان سرباز وارد نیروی زمینی ارتش شدند که از این تعداد ۳۹ هزار نفر به شهادت رسیدند پس اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی دشمن نتوانست آسیبی به دین و ناموس و کشورمان وارد کند بواسطه حضور تمام کسانی بود که در آن دوران نقش آفرین بودند بویژه کسانی که از بذل جان خود نیژ دریغ نکردند.

وی اضافه کرد: دشمن با پشتیبانی استکبار جهانی و کشور‌های مرتجع منطقه جنگی نا برابر را به مدت هشت سال به مردم کشورمان تحمیل کرد و حتی سربازان ارتش بعث عراق بعضا در طول جنگ تا آخرین فشنگ می‌جنگیدند، ولی علی همه این تلاش‌ها ایثارگری مردم و رزمندگان، مانع تحقق اهداف دشمنان که اشغال کشورمان و سرنگون گردن نظام جمهوری اسلامی بود، تحقق یابد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: کلمه سرباز یک معنای اصطلاحی و یک معنای مفهومی دارد بدین معنی که هر کس می‌خواهد خود را خادم ملت معرفی کند از کلمه سرباز استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: سربازان در طول دفاع مقدس فاقد هرگونه امکانات رفاهی در سنگر‌ها بودند و با وجود آن که هشت ماه از سال گرما در جنوب زیاد است؛ ولی با این حال سربازان در کنار سایر رزمندگان مقابل دشمن بعثی ایستادند تا اینکه به پیروزی دست یافتیم از این روی سه سالی است که توانستیم مقداری امکانات رفاهی را در مرز‌ها برای سربازان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار