مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دوران زورگویی مستکبران عالم به سر آمده است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: دوران ترس ایران از آمریکا و دوران مظلومیت اسلام سپری شده و به برکت دفاع مقدس و جهاد همه جانبه و توفنده امت حزب الله، این فرمول به نفع انقلاب اسلامی تغییر کرده و باعث شکل­‌گیری جبهه مقاومت برای مقابله با زیاده‌­خواهی­‌های استکبار شده است.
کد خبر: ۳۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 26September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع کارکنان مرزبانی این استان حضور پیدا کرد و در سخنانی ضمن بازخوانی بخشی از حماسه عاشورا، بهره‌گیری از آموزه­‌های نهضت حسینی را در پیمودن گام دوم انقلاب ضروری دانست.

یوسفعلی­‌زاده اظهار داشت: حضرت اباعبدالله­‌الحسین(ع) با عمل خود یک مفهوم مهم و اساسی را به ما آموخت و آن مفهوم این بود که در هنگامه خطر اگر سید جوانان عالم هم باشی بین دین خدا و خود، باید دین خدا را انتخاب کرد.

این مسئول با بیان اینکه جنگ حق و باطل پایان­‌ناپذیر است خاطرنشان کرد: ما در رکاب حسین زمان هستیم و بر حقانیت راهمان هیچ تردیدی نداریم و بر پستی و رذالت دشمنانمان نیز هیچ ابهامی نداریم. زیارت عاشورا این را به ما دیکته می‌­کند که تا آخر با حسین زمان بمانیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا در مکتب شهدا زانوی ادب بزنیم و از آنها چگونه زیستن را بیاموزیم. ما باید زندگی­مان را بر مدار دین و تدابیر رهبر معظم انقلاب پیش ببریم و مثل شهدا زندگی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه رزمندگان کفر ستیز عرصه­‌های عزت و شرف برای مقابله با توطئه­‌های استکبار در همه میدان­‌ها حضور پیدا می­‌کنند، تصریح کرد: امام خمینی(ره)، شهدا و در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه خدمتگزاران نظام و سربازان وفادار جبهه مقاومت در سراسر مرزهای جهان اسلام معتقد بوده و هستند که با مستکبرین و منافقین که مدعی اداره جهان هستند نمی‌­شود مصالحه کرد و باید با آنها با اقتدار صحبت کرد.

یوسفعلی‌­زاده ابراز داشت: دوران ترس ایران از آمریکا و دوران مظلومیت اسلام سپری شده و به برکت دفاع مقدس و جهاد همه جانبه و توفنده امت حزب الله، این فرمول به نفع انقلاب اسلامی تغییر کرده و باعث شکل­‌گیری جبهه مقاومت برای مقابله با زیاده‌خواهی­‌های استکبار شده است.

وی با تأکید بر اینکه به برکت ایستادگی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و مسلمانان جهان استکبار رو به اضمحلال است بیان داشت: منطق مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم که در پرتو نهضت حسینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تبعیت از ولایت بوجود آمده پیروز است و تا رسیدن به اوج عزت و افتخار پشت سر ولایت حرکت می­‌کنیم.

این مسئول در پایان عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عبور از 40 سال دوم انقلاب پیش روی امت حزب الله قرار داده ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار