حجت الاسلام رضایی:

تشکر آمریکا از ایران به دلیل آگاهی از قدرت دفاعی کشورمان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: قدرت نظامی و دفاعی انقلاب اسلامی ایران به چنان جایگاهی رسیده که پس از انهدام پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکایی‌ها، رئیس جمهور این کشور از ایران به خاطر هدف قرار ندادن هواپیمای سرنشین‌دارشان قدردانی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 26September 2019

تشکر آمریکا از ایران به دلیل آگاهی از قدرت دفاعی کشورمان بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در جمع کارکنان این نیرو در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در بهشت زهرا اظهار داشت: بزرگترین درس دفاع مقدس این بود که نشان داد، یک ملت در سایه اتحاد، ایمان و حسن ظن به خداوند متعال و اعتقاد به صدق وعده الهی، می‌تواند از همه گذرگاه‌های دشوار عبور و با ایستادگی در مقابل دشمن، او را وادار به عقب نشینی و شکست کند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی متکی به ایمان‌ها و عواطف مردم است، افزود: هشت سال دفاع مقدس نشان داد ضمن آن که می‌توانیم در مقابل همه قدرت‌های مادی جهان از خود دفاع کنیم، می‌توان دشمن را نیز وادار به اظهار عجز کرد؛ لذا همواره بایستی یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، با وجود انبوه تبلیغات غربی، جای خود را در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان، باز کرده است؛ روشنگری‌های امام خمینی (ره) و سپس جانشین صالح ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد تا آن‌ها بویژه در غرب آسیا، برای مقابله با استکبار آمریکا، روحیه و انگیزه پیدا کنند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب هسته‌های مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن، بحرین و برخی دیگر از کشور‌ها شکل گرفت و آن‌ها به مقابله با سلطه گری و چپاول آمریکا و متحد پلیدش، رژیم صهیونیستی پرداختند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: قدرت نظامی و دفاعی انقلاب اسلامی ایران از دفاع مقدس تا به این لحظه با رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا به چنان جایگاهی رسیده که پس از انهدام پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکایی ها، رئیس جمهور این کشور به خاطر هدف قرار ندادن هواپیمای سرنشین‌دارشان از ایران قدردانی می‌کند.

در انتهای این مراسم جمعی از کارکنان نیروی هوافضای سپاه با حجت الاسلام رضایی بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در بهشت زهرا حاضر شده و به غبارروبی مزار آنان پرداختند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار