به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای دانش آموز دورود برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دورود برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 26September 2019

یادواره شهدای دانش آموز دورود برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دورود با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم شهیدپرور شهرستان دورود برگزار شد.

«سلمان کریمی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی این شهرستان اظهار داشت: حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی یکی از کارهای ارزشمند، اثرگذار و فرهنگی بوده که در مدارس شهرستان دورود نهادینه شده افزود: یادواره شهدای دانش آموز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان برگزار شده تا دانش آموزان با خاطرات و رشادت‌های هم سن و سال‌های خود در دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: دشمنان نظام می خواهند محیط های علمی و آموزشی کشور را از یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی خالی کنند اما دانش آموزان کشورمان با هوشیاری این اجازه را به آنان نمی دهند.

وی تصریح کرد: مسلح شدن دانش آموزان به سلاح ایمان و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور موجب سعادت جامعه و تضمین کننده آینده ای روشن برای میهن اسلامی است.

کریمی گفت: شهدای دانش آموز سنگر تعلیم و تربیت را رها کردند و به جبهه‌ها رفتند تا با غیرت و همت خود مقابل تهاجم بیگانگان به کشور ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه را که عارفان در آئینه می‌ دیدند شهدای ما در خشت خام دیدند که این نشانه بزرگ شهدا است، نشانه بزرگی افرادی که خداوند آنها را در کنار خودش قرار داده و یک جایگاه ویژه برای آنان تعیین کرده است.

در پایان این همایش از خانواده ۱۰ شهید دانش‌آموز شهرستان دورود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار