مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نشر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: راز و رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی نشر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و ما هیچ راهی جز ایثار و ازخودگذشتگی نداریم.
کد خبر: ۳۶۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 26September 2019

راز و رمز ماندگاری نظام و انقلاب نشر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه امروز (پنج‌شنبه) با حضور در منزل سه خانواده ایثارگر، یاد و خاطره شهدای والامقام این دیار را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس اطهار داشت: راز و رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی نشر و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و ما هیچ راهی جز ایثار و ازخودگذشتگی نداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: شهادت تنها خیری است که خداوند متعال به بنده‌های مقرب خود وعده داده که در ازای گام برداشتند درراه الهی است.

حجت‌الاسلام عسگری گفت: تنها خیری که برای انسان ماندگار است کار خیر و پسندیده‌ای است که برای خدا باشد و شهادت نیکوترین و باعظمت‌ترین کار خیری است که لیاقت می‌خواهد و این کار خیر نصیب هرکسی نمی‌شود.

وی ادامه داد: منطق ما منطق قرآن است و راه ما استمرار راه حسین‌ابن‌علی (ع) است و درنهایت هم به فرمایش قرآن کریم پیروزی از آن حق‌گویان و حق مداران خواهد بود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان با اشاره به بصیرت، آگاهی و ازخودگذشتگی شهدای گران‌قدر، از شهدا به‌عنوان پیروان راستین خط سرخ شهادت و راه امام حسین (ع) یاد کرد.

در دیدار از خانواده‌های شهیدان گران‌قدر قدرت اله حشمتی، عزیزاله میر احمدی و جمال جعفری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار