مادر شهید علیرضا اختراعی:

علیرضا عاشق امام (ره) و خدمت به مردم بود

مادر شهید علیرضا اختراعی گفت: علیرضا عاشق امام، خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و به جا آوردن صله رحم بود؛ خانواده شهدا از همه توقع دارند که خون شهدا پایمال نشود.
کد خبر: ۳۶۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 26September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، مادر و پدر بزرگوار شهید «محسن برهانی» و مادر شهید «علیرضا اختراعی» با حضور در دادگستری کرمان به روایتگری و ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدشان پرداختند.

در ابتدای این مراسم «محمدرضا اکبری زاده»، رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب کرمان با بیان اینکه مسئله ای که امروز باید مورد توجه قرار گیرد، تلاش و جهاد در عرصه‌های مختلف است اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و با سلاح ایمان به جنگ با دشمن رفتند و در نتیجه ما به این روحیه جهادی نیازمندیم و قطعا اگر دنبال راحت طلبی و عافیت طلبی نباشیم موفق خواهیم بود.

علیرضا عاشق امام(ره) و خدمت به مردم و انقلاب بود

در ادامه مادر شهید «علیرضا اختراعی» با اشاره به اینکه من هرگز نمی دانستم علیرضا در جبهه فرمانده گردان است افزود: مدتی پیش یکی از همرزمان علیرضا نقل می کرد که 30 سال در جستجوی خانواده علیرضا بودم تا از روحیات جهادگرانه شهید اختراعی بگویم.

مادر شهید اختراعی با بیان اینکه علیرضا در جبهه همیشه کارهای سخت را انجام می داد و می گفت من برای خدا کار می کنم افزود: علیرضا عاشق امام و خدمت به مردم و انقلاب و به جا آوردن صله رحم بود و خانواده شهدا از همه توقع دارند خون شهدا پایمال نشود و شهدا از این انقلاب دفاع کردند و شما باید پیرو آنها باشید.

در ادامه این مراسم پدر شهید «محسن برهانی» با بیان اینکه اگر در زندگی کمک به همنوع را در نظر داشته باشیم خدا از ما راضی خواهد بود، خطاب به کارکنان دادگستری گفت: شما که کارتان برقراری عدالت است سعی کنید، وقتی وارد اداره می شوید با وضو باشید و خدمت به خلق خدا را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

وی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس خدا را در نظر داشتند، کارشان برای خدا بود و به همین دلیل نیز خدا آنها را در جبهه همراهی می کرد.

در ادامه مراسم مادر شهید «محسن برهانی» و خواهر سه شهید سیف‎الدینی به بیان خاطرات از شهدا پرداختند و در پایان از این اسوه های صبر و مقاومت تجلیل به عمل آمد.

علیرضا عاشق امام(ره) و خدمت به مردم و انقلاب بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار