سردار رضایی:

مرزبانان با اقتدا به شهدا امنیت کشورمان را تامین می‌کنند

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه رمز پیروزی شهدا دشمن شناسی و استکبار ستیزی بود، گفت: فرزندان این ملت در مرزبانی با شجاعت مسیر دفاع از مرز‌ها را ادامه می‌دهند و ضمن تامین امنیت کشور با روحیه حماسی خود از اسلام واقعی حراست می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ - 26September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم عطر افشانی مزار 600 شهید مدفون در بهشت ثامن الائمه(ع) حرم رضوی واقع در صحن‌های جمهوری اسلامی، قدس و آزادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا، سردار «ماشاالله جانثار» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، خادمان حرم رضوی و زائران و مجاوران برگزار شد.

سردار رضایی در این مراسم با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نور عاشوراست، اظهار داشت: حضور مردم شهیدپرور و انقلابی در این مراسم برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی دل‌هاست.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: شهیدان مدفون در این مکان مقدس که در واقع مدافعان مرزهای جغرافیایی و دینی بودند در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را برای انقلاب اسلامی گذاشتند و از میهن خویش دفاع کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب دینی در مسیر بعثت رسول اکرم (ص) است، ادامه داد: در جنگی که به ما تحمیل شد، 26 کشور به طور مستقیم از شرق و غرب مقابل ما ایستادند که نتیجه آن تقدیم بیش از 230 هزار شهید به انقلاب اسلامی بود.

سردار رضایی در پایان گفت: رمز پیروزی شهدا دشمن شناسی و استکبار ستیزی بود. فرزندان این ملت با شجاعت مسیر دفاع از مرزها را ادامه می‌دهند و ضمن تامین امنیت کشور با روحیه حماسی خود از اسلام واقعی حراست می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها