در روز تجلیل از شهدا و ایثارگران؛

آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار‌های شهدای قم برگزار شد

آیین «میهمانی لاله‎ها» با حضور پرشور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و پرسنل نیرو‌های مسلح در گلزار‌های شهدای استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ - 26September 2019

آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار‌های شهیدان قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران، آیین میهمانی لاله‌ها عصر امروز با حضور پرشور جمعی از مسئولان، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و پرسنل نیرو‌های مسلح در گلزار‌های شهدای سراسر استان قم برگزار شد.

این مراسم به طور ویژه با حضور سردار «سیدجواد هاشمی» و حجت الاسلام «لقمانپور» مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار گردید.

سردار هاشمی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه شهدا شعار «هیهات مناالذله» را سرلوحه کار خود قرار دادند، اظهار داشت: امروز توجه به حجاب، عفاف، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی نکات بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولان انتظار دارند و باید در این صحنه حضور پیدا کرده و از آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: امروز باید بدانیم چشم دوختن به مذاکره با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خیانت به خون شهداست، زیرا شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و تمام آنان اعمال و رفتار ما را می‌بینند و پشتوانه قوی برای نظام هستند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند و راه و رسم و مسیر و پیام شهدا را مد نظر قرار می‌دهند.

هاشمی تاکید کرد: ما اهل چاپلوسی و تملق نیستیم و زیر بار حرف ها‌ی ترامپ نخواهیم رفت، اگر جمهوری اسلامی اراده کند خاک دشمنان اسراییلی، آمریکایی و اروپایی را هدف قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: این پیام شهداست که حضور در صحنه داشته باشید؛ ما هیچ هراسی از هیچ بیگانه‌ای نداریم و عزیزان ما در نیرو‌های مسلح همچون مردان روز و شیران شب در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پایان، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران قرائت کرد.

بر اساس این گزارش، مزار شهدای گمنام استان قم نیز همزمان با حضور خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها