مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مهم‌ترین شاخصه اهل بیت (ع) ظلم ستیزی و مقاومت بود

حجت‌الاسلام ناصرشکریان‌امیری گفت: مهم‌ترین شاخصه اهل بیت (ع) ظلم‌ستیزی، پایداری و مقاومت بود.
کد خبر: ۳۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 26September 2019

مهم‌ترین شاخصه اهل بیت (ع) ظلم ستیزی و پایداری و مقاومت بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در همایش فصلی و کارگاه آموزشی روحانیون مستقر ویژه اربعین حسینی در مجتمع کوثر بابلسر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالساجدین حضرت امام زین‌العابدین (ع) و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و رزمندگان ایران اسلامی و  هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران عاشورایی ایشان و مصیبت و اسارت آل الله (ع) هستیم. مهم‌ترین شاخصه اهل بیت (ع) ظلم ستیزی و پایداری و مقاومت بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین حسینی زمینه و مقدمه ظهور امام عصر (عج) است، افزود: پایه‌گذار اربعین حسینی خود اهل بیت (ع) بودند و امروز اربعین یک اجتماع عظیم بشری است که چشم جهانیان را به خود محو کرده است و باید تلاش کنیم این اجتماع و فرهنگ مقاومت همواره جهانی بماند.

شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتهام زنی سران کشورهای استکباری جهان و برخی هم پیمانان اروپایی آنان در مجامع سازمان ملل، تصریح کرد: ایران اسلامی راه انبیاء و اولیای الهی را با فرهنگ مقاومت و ایستادگی ادامه خواهد داد و تنها راه حل برون رفت از مشکلات کشور تمسک به نصرت الهی و اهل بیت (ع) و اعتماد به نیروی جوان و داخل کشور است نه به لبخند و نگاه مستکبران عالم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و 40 سال عمر پر برکت این نظام اشاره و تاکید کرد: مهم ترین رسالت روحانیون ترویج معارف الهی و دینی در جامعه است و هر جا پیوند مردم و روحانیت مستحکم تر و همدلی ها بیشتر شد نقشه شوم دشمنان به شکست منتج شد و این پیوند میان مردم و روحانیت ناگسستنی است.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس و حوادث پس از آن اشاره و خاطر نشان کرد: امروز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهیدان و رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی است و بواسطه شهداست که امروز مسیر کربلا و پیاده‌روی اربعین اینگونه در جهان خودنمایی می‌کند.

شکریان امیری در پایان با تقدیر از فعالیت‌های مجاهدانه مبلغان و با اشاره به اهمیت تبلیغ و کار فرهنگی و تبلیغی در این برهه از زمان، بیان داشت: روحانیت همواره در تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده است و باید این اثرگذاری و مردمی بودن و انقلابی بودن را در خود تقویت کنیم و در همه بخش‌های مختلف کشور اثرگذار باشیم و این امر محقق خواهد شد اگر مجاهدانه در راه دین خدا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها