امیر سرتیپ حیدری در یادواره ۳۹ هزار شهید سرباز ارتش؛

عزت و استقلال امروز از ثمرات دفاع مقدس است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما توانستیم در جنگ هشت ساله علاوه بر حفظ کشور، دین و ناموس خویش، عزت، عظمت و پیروزی را به دست آوریم.
کد خبر: ۳۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷ - 27September 2019

عزت و استقلال امروز از ثمرات دفاع مقدس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره 39 هزار شهید سرباز این نیرو در شیراز که به‌صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم و همان‌طور که درباره شهدا حرف می‌زنیم در عمل هم به همین صورت باشیم.

وی خانواده شهدا را حافظ نظام جمهوری اسلامی و چشم و چراغ آن دانست و افزود: البته خانواده‌های شهدا برخی اوقات بی‌تفاوت‌هایی هم از برخی افراد می‌بینند ولی آستانه تحمل خانواده شهدا بسیار بالا است.

امیر حیدری با بیان اینکه در جنگ آسیب‌های زیادی دیدیم اما چیزی به دست آوردیم که قابل مقایسه با آسیب‌هایی که دیدیم نیست، گفت: هیچ انسان آزاده‌ و مسلمانی حاضر نیست دین، کشور و ناموسش به دست دشمنان بیفتد و ما توانستیم در جنگ علاوه بر حفظ کشور و دین و ناموس خویش، عزت، عظمت و پیروزی را به دست آوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی تنها جنگی که در آن حتی یک سانتی‌متر از خاک کشورمان به دشمن واگذار نشد، دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: شهدای سرباز هیچ نیازی به یادواره ندارند و ما اینها را برای خودمان برگزار می‌کنیم که به یاد بیاوریم چه دورانی را پشت سر گذاشتیم و چه عزیزانی نثار این انقلاب و کشور کردیم و آنان چه سختی‌هایی را کشیدند تا ما اکنون اینجا محکم و استوار با عزت و مستقل زندگی کنیم.

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: در این یادواره از روح بلند شهدا درخواست می‌کنیم که به ما کمک کنند تا در مسیر فعالیت هایمان لغزش پیدا نکنیم و مسائل دنیوی چشم ما را نبندد و تکلیف خود را درست انجام دهیم و این همان هدفی است که در این برنامه‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها