یادواره ۱۸ شهید روستای جنت آباد قم برگزار شد

یادواره ۱۸ شهید بزرگوار روستای جنت آباد بخش مرکزی قم شب گذشته (پنجشنبه) در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 27September 2019

یادواره ۱۸ شهید روستای جنت آباد قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید بزرگوار و تجلیل از جانبازان روستای جنت آباد بخش مرکزی قم با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم در مسجد الهادی (ع) روستا برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری حسینی (ع) اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان است، زیرا امروز امنیت و آسایش و قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثار و خون شهداست و باید آن قدر آن را دانست.

وی با اشاره به دومین هدف برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره و منش شهداء و الگوگیری از آنان هدف دیگری است که در برپایی مراسم مربوط به شهیدان والامقام محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: عبرت آموزی و کسب تجربه از حماسه هشت سال دفاع مقدس در راستای حرکت انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام سومین هدفی است که از برگزاری یادواره‌های شهدای عزیز به دست می‌آید.

در این مراسم با حضور مسئولان بخش مرکزی و فرماندهان بسیج، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان روستا مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار