به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

جمعی از مسئولین «بیرانشهر» با خانواده شهیده «اشرفی چاتر» دیدار کردند

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین «بیرانشهر» با خانواده شهیده «اشرفی چاتر» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۶۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ - 27September 2019

جمعی از مسئولین «بیرانشهر» با خانواده شهیده «اشرفی چاتر» دیدار کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام «مجتبی بیرانوند» امام جمعه «بیرانشهر»، سرهنگ «سیاوش رستمی» فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان، «سجاد جمشیدی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج «بیرانشهر»  و برخی دیگر از مسئولین، در روستای «شرفبک» از توابع «بیرانشهر»  با خانواده شهیده «اشرفی چاتر» دیدار کردند.

در این دیدار «خداد چاتر» فرزند شهیده «اشرفی چاتر» اظهار داشت: بعد از مرگ پدرم، مادرم مخارج زندگی را از طریق گلیم بافی و فرش بافی تأمین می کرد.

وی ادامه داد: در دوران  دفاع مقدس برادر کوچکم «احمد» به جبهه رفت. مادرم که خیلی نگران او بود همیشه دعا می‌کرد خدایا جان من را بگیر ولی جان پسرم را نگیر و دائم می‌گفت خدایا پسرم را به تو می‌سپارم تا اینکه خداوند متعال با شهادتش دعایش را مستجاب کرد.

 خاطرنشان می‌شود شهیده «اشرفی چاتر» بیست سوم مرداد ماه 1298 در روستای «شرفبک» به دنیا آمد. دوران کودکی را پشت سر گذاشت. به دلیل نبود مدرسه در زادگاهش از نعمت سواد آموزی محروم شد. ایشان در کارهای کشاورزی  به خانواده کمک می‌کرد تا اینکه ازدواج کرد و ثمره این ازدواج سه پسر و دو دختر است.

شهیده «اشرفی چاتر» با فوت همسرش به خرم آباد مهاجرت کرد. در دوران جنگ تحمیلی در هشتمین روز از بهمن ماه 1368 طی حمله موشکی دشمن در میدان امام حسین(ع)  که آن زمان به میدان «شقایق» معروف بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار