امام جمعه موقت یاسوج:

دفاع مقدس ترجمان عینی گفتمان مقاومت بود

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» هفته دفاع مقدس را یادآور اوج فداکاری ملت ایران دانست و گفت: دفاع مقدس ترجمان عینی گفتمان مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن بود.
کد خبر: ۳۶۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 27September 2019

دفاع مقدس ترجمان عینی گفتمان مقاومت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در آستانه سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) هستیم، اظهار داشت: دوران امامت آن حضرت دوران طلایی انفجار علم بود و به همین خاطر به ایشان لقب باقرالعلوم را داده بودند.

وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس ترجمان عینی گفتمان مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن بوده و این هفته یادآور اوج فداکاری ملت ایران است.

امام جمعه موقت یاسوج حفظ تمامیت ارضی کشور را دستاورد مهم دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: در این دوران حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد و این افتخار بزرگی برای ما بود.

حکمتی‌نیک تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس، یک جنگ تمام عیار بر ما تحمیل شد و 37 کشور پشتیبان صدام بود اما در این شرایط با حضور مقتدرانه رزمندگان و مردم، کشور را از دستبرد دشمن حفظ کردیم.

وی با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان، ابراز کرد: یکی از عملیات‌های غرور‌آفرین ما ثامن‌الائمه بود که منجر به شکست حصر آبادان شد.

امام جمعه موقت یاسوج به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان نکات ارزشمندی را بیان کردند در رابطه با مذاکره گفتند که باب تعامل و مذاکره با همه به جز آمریکا باز است اما باید دقت کنیم که نباید اعتماد کنیم چون که این‌ها آمریکا‌پرست هستند و بدون آمریکا آب نمی‌خورند.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اساس پیشرفت کشور را اعتماد به جوانان می‌دانند، عنوان کرد: رهبر انقلاب اعتقاد دارند جوانان حلال مشکلات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار