سردار فدوی:

دشمنان بیش از ما به قدرت انقلاب معترفند/ عمل به دستورات خدا ترس در دل دشمن انداخته است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به دستورات خدا عمل کردیم و به همین خاطر وعده خدا تحقق پیدا کرد و ترس از نظام اسلامی در دل دشمن افتاد و بیشتر اعترافات در خصوص قدرت انقلاب از سوی دشمنان است.
کد خبر: ۳۶۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 27September 2019

دشمنان بیش از ما به قدرت انقلاب معترفند/ عمل به دستورات خدا ترس در دل دشمن انداخته استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «علی فدوی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی قرار بر این می‌شود که ظلمی صورت گیرد باید به امام خود گوش داد و در نهایت وحدت و همدلی روبه‌روی دشمن ایستاد و خیلی از مواقع اشتباهات و انحرافاتی که رخ می‌دهد بخاطر این است که ماهیت حق اشتباه گرفته می‌شود.

وی افزود: دفاع مقدس نشان داد ما توان دفاع از انقلاب را داریم و مرحله دوم نمایش توان بازدارندگی است؛ امروز تمام دشمنان به توان بازدارندگی انقلاب معترفند و بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته و کسی جرأت نکرده تیری به سمت انقلاب بیندازد و این قدرت بازدارندگی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مرحله سوم در این مسیر تلاش دشمن برای ایجاد توان بازدارندگی در مقابل ما است، یادآور شد: امروز دشمن تصور قطعی دارد که ما می‌توانیم علیه آن‌ها کاری کنیم و آن‌ها باید فکری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه ما به دستورات خدا عمل کردیم و وعده خدا تحقق پیدا کرد و ترس از نظام اسلامی در دل دشمن افتاد، تصریح کرد: ما، چون وسط قدرت انقلاب اسلامی قرار داریم ابعاد وجودی آن را متوجه نیستیم و وقتی کسی از بیرون نگاه می‌کند به عظمت و قدرت انقلاب اسلامی بیشتر اعتراف می‌کند و به همین خاطر بیشتر اعترافات در خصوص قدرت انقلاب از سوی دشمنان صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همچنان از نظر عوامل مادی و دنیایی دشمن با ما قابل مقایسه نیست اظهار کرد: آیا شمار تجهیزات و سلاح‌ها و موشک‌ها و... یکسان است؟ از طرف دیگر از نظر عوامل معنوی و الهی هم قابل مقایسه نیستیم و ما خود را قدرت لایزال الهی متصل کرده‌ایم.

فدوی ادامه داد: ما باید بر قواعد الهی پافشاری کنیم و بعد از این هم بر همین منوال عمل کنیم؛ اگر بر این مسیر پافشاری کنیم قطعا وعده‌های بعدی الهی هم تحقق پیدا می‌کند؛ در انقلاب هزاران شهید داده‌ایم و همچنان مسیر پرافتخار خود را ادامه خواهیم داد تا وعده خدا تحقق یابد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب حوزه و محدوده خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: در جنگ باید جان داد و در محرومیت زدایی باید آستین‌ها را بالا زد و بیل‌ها را دست گرفت تا محرومیت از بین برود؛ ما در انقلاب اسلامی هرزمانی پای کار حل هر مشکلی رفتیم موفق شدیم و اگر امروز مشکلی هست به این معناست که پای کار حل آن نبوده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در حوزه‌های بسیار پیشرفته‌تر موفق شده‌ایم و قطعا در حوزه‌های مشکل ساز دیگر هم اگر به دنبال حل باشیم مشکل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار