آیت الله معلمی:

مقاومت و جان دادن در برابر ظلم، جان دادن در راه خداست

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی ظلم حرام است و انسان باید در برابر ظلم تا حد توان مقاومت کند و اگر در این راه جان دهد در راه خدا جان داده است.
کد خبر: ۳۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 27September 2019

مقاومت  و جان دادن در برابر ظلم، جان دادن در راه خداستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه ملاقات دولت‌مردان با سران انگلیس، فرانسه و آلمان با لبخند کمی ناراحت کننده بود، اظهار داشت: ولی مطالبی که در سخنرانی آورد حرف ملت و انقلاب بود و نشان می‌دهد دولت‌مردان به دید نافذ مقام معظم رهبری که چنین رفتاری را پیش‌بینی کرده بودند، رسیدند.

وی افزود: سه کشور ذکر شده خواستند بین ایران و آمریکا میانجیگری کنند ولی در همین اجلاس معلوم شد بازیچه دست آمریکا هستند و قبل از ملاقات با رئیس‌جمهور بر علیه ایران بیانیه دادند و ایران را به حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی متهم کردند.

امام جمعه قائم‌شهر به هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: آنچه که رمز مؤفقیت ما در دفاع مقدس بود باید همان‌ها را پیش بگیریم.

معلمی با بیان اینکه دشمن از امکانات و تجهیزات دفاعی و نظامی ما می‌ترسد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی ظلم حرام است و انسان باید در برابر ظلم تا حد توان مقاومت کند و اگر در این راه جان دهد در راه خدا جان داده است.

وی افزود: بنا بر فرمایش رهبری، امیدوار بودن به آینده، اعتماد به جوانان انقلابی وحدت و آحاد مردم، حمایت  واقعی از تولیدات داخلی رمز مؤفقیت است که خوشبختانه دولت هم به آن رسیده است.

امام جمعه قائم‌شهر به جلسه مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: اگر سرچشمه فساد بسته نشود هر روز چند پرونده وارد دستگاه قضایی می شود و علاوه بر تلاش دستگاه قضا، دستگاه‌های اجرایی هم و ظیفه دارند نگذارند فساد و خیانت اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار