امام جمعه موقت اهرم:

گام دوم انقلاب گام تقویت نیروی جوان،مومن، انقلابی است

حجت الاسلام «اصغر صفری» گفت: گام دوم انقلاب گام تقویت نیروی جوان،مومن، انقلابی و درون‌گرا برای تحقق آرمان‌های انقلاب است. 
کد خبر: ۳۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «اصغر صفری» امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سه اقدام ضروری و مهم در اجرایی کردن سند تحول در گام دوم انقلاب در بحث آموزشی وجود دارد که باید در آموزش و پرورش  مطالعه، تدوین و محقق شود.

وی گفت: گام دوم انقلاب گام تقویت نیروی جوان،مومن، انقلابی و درون‌گرا برای تحقق آرمان‌های انقلاب است. 

وی بیان کرد: معلمان، اساتید و روسای آموزش و پرورش باید برنامه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند و بدانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب از آنها چه خواسته است.

صفری یادآورشد: باتوجه به اینکه بیش از هشت سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌گذرد باعث تاسف است که هنوز در برنامه‌های قبل از انقلاب قرار داریم.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: حماسه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنی که تمام ظرفیت خود را برای شکست ایران اسلامی  بکار گرفت،حماسه بزرگی است.

وی اظهارداشت: مقاومت، ایستادگی و همبستگی ملت دلیر ایران در عرصه دفاع مقدس جنگ را به توفیقی برای اعتلای نظام نوپای اسلامی تبدیل کرد و گرچه هزینه‌های زیادی بر کشور تحمیل کرد اما دستاوردها و نعمت‌های فراوانی برای کشور و جهان اسلام به همراه داشت.

امام جمعه اهرمگفت: این روزها که ملت شاهد برکت‌های شایسته سالاری در قوه قضائیه هستند، بعضی از مدعیان دروغین مبارزه با فساد به هیاهو روی آوردند و دست به کار شکنی می زنند .

وی ادامه داد: آنچه به تازگی در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به معرض آگاهی مردم رسانیده شد، نشان از عدالت‌خواهی ، روحیه انقلابی، مدیریت جهادی  و عزم قاطع برای مقابله با  فساد  در کشور است که همراه با عقلانیت،فهم سیاسی، اجتماعی و تدابیر لازم است.

صفری گفت: آنچه امروز مشاهده می‌شود بیانگر این مهم است که اگر یکی از مسئولان کشور روحیه انقلابی و  مدیریت جهادی داشته باشد و با این روحیه وارد میدان شود، می‌تواند منشا تاثیر و تحول‌های بسیار خوشایندی برای مردم و نظام اسلامی باشد.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد اقتصادی بعنوان اقدام مبارکی در قوه قضائیه است و این یکی از سیاست‌های مرتبط با  ارتقای حقوق شهروندان و کرامت  انسانی است.

صفری از مواضع صریح و قاطعانه رئیس جمهوری در کنفرانس سازمان ملل که به‌حق، شجاعانه  و با اقتدار ، مواضع انقلاب و رهبر معظم انقلاب و ملت پر توان ایران را بیان کرد و در برابر خواست‌های نابه‌جای آمریکا نه گفتند و ایستادگی کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار