جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس چشم پوشی از بیگانگان برای پیشرفت بود

سردار حبیب اله توکلی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس برای ایران و کشور‌های منطقه این بوده که آن‌ها برای دفاع و پیشرفت چشم به بیگانگان نداشته باشند، گفت: مسئولین بایستی برای پیشرفت و رفع مشکلات به‌جای بیگانگان بر روی نیرو‌های مردمی و بسیج تمرکز کنند.
کد خبر: ۳۶۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ - 27September 2019

مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس چشم پوشی از بیگانگان برای پیشرفت بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرادر «حبیب‌اله توکلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران طی سالیان گذشته در کنار ملت‌های سوریه و لبنان در مقابل حمله نیروهای تکفیری و صهیونیستی ایستاد زیرا این ملت‌ها همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی امروز خیمه امام حسین (ع) است، افزود: مردم ایران نسبت به حوادث منطقه بی‌توجه نیستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس برای ایران و کشورهای منطقه این بوده که آن‌ها برای دفاع و پیشرفت چشم به بیگانگان نداشته باشند، تصریح کرد: مسوولین بایستی برای پیشرفت و رفع مشکلات به‌جای بیگانگان بر روی نیروهای مردمی و بسیج  تمرکز کنند.

وی بابیان اینکه نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد خاورمیانه جدید محقق نشد، خاطرنشان کرد: به‌جای اینکه نظام سلطه آینده خاورمیانه را ترسیم کند شاهد این هستیم که گروه‌های مقاومت عهده‌دار این کار شده‌اند.

توکلی با عنوان کردن این موضوع که امروز همه جهانیان می‌دانند که دوران زورگویی به پایان رسیده است، اظهار داشت: مردم ایران هنوز حمایت‌های همه‌جانبه کشورها اروپایی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی را  فراموش نکرده‌اند و همین دولت‌های جنایتکار امروز با چه رویی از ملت ایران می‌خواهند که دست از دفاع کردن از خود بردارد.

وی افزود: امروز برای اروپایی‌هایی که به‌ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند جان کودکان یمنی، سوری و فلسطینی مهم و با ارزش  نیست بلکه نفت عربستان سعودی از اولویت برخوردار است.

این مسئول در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: همرزمان شهدای دفاع مقدس و جوانان انقلابی نخواهند گذاشت عده‌ای نام این عزیزان را از کوچه و خیابان‌های شهر حذف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار