امام جمعه موقت الیگودرز:

دیپلماسی ایران باید بر اساس عزت و اقتدار جمهوری اسلامی باشد

حجت‎الاسلام امیدیان گفت: دولتمردان بدانند در مقابل دشمنی که لحظه‌ای از خباثت کوتاه نمی‌آید دیپلماسی خنده جوابگو نیست و دیپلماسی باید براساس عزت و اقتدار ایرانی باشد.
کد خبر: ۳۶۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ - 27September 2019

عده‌ای نادان به دنبال حذف نام شهدا هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد حجت‎الاسلام امیدیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الیگودرز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خباثت دشمن شناخته شده است و چندگانگی در حرفهای دشمن حکایت از آشفتگی سیاسی دارد.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان ما به نتیجه رسیده اند که باید با وحدت در زیر سایه ولایت در مقابل دشمن بایستیم امروز دشمن درصدی احتمال موفقیت نداشته و از اقتدار دفاعی ما ترس دارد چراکه به نهایت ذلت رسیده است.

امام جمعه موقت الیگودرز عنوان کرد: آمریکایی‌ها برای حضور هیئت ایرانی در اجلاس سازمان ملل آخرین دقایق ویزا صادر نکردند و اجازه ورود به کشورشان را ندادند و طبق سخنان تحلیگران سیاسی کم سابقه یا بی سابقه است که آمریکایی‌ها دیپلمات یک کشور را تحریم کنند.

وی بیان کرد: همچنین برای رئیس جمهور، وزیر امورخارجه و خبرنگار ویزای محدود صادر کردند که در این خصوص با آمریکایی‌ها سخنی نداریم، چراکه دشمنی آنها مشخص است ولی باید دولتمردان به این نتیجه برسند در مقابل دشمنی که لحظه ای از خباثت کوتاه نمی آید دیپلماسی خنده جوابگو نیست و دیپلماسی باید بر اساس عزت و اقتدار ایرانی باشد.

امیدیان تصریح کرد: برای هر ایرانی بسیار دردآور است که رئیس جمهور کشورش در سازمان ملل ترددش محدود باشد و امیدواریم دولتمردان و دستگاه دیپلماسی تجدید نظر در کیفیت روابط خود داشته باشند.

وی به بیانیه و سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی با کوردلی و با نادانی به دنبال حذف نام مقدس شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هستند و قطعا این چراغ در دلها خاموش نخواهد شد چراکه شهدا بر اساس محور حق حرکت کردند.

امام جمعه موقت الیگودرز گفت: مردم الیگودرز دلداده اهل بیت (ع) هستند و امسال شهرستان الیگودرز دارای سه موکب خدمت به زائران اربعین است که یک موکب از شهرستان در کربلا به زائرین خدمات رسانی خواهد کرد و دو موکب در شهرستان و موکب بزرگ حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان و موکب دیگری در الیگودرز به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار