امام جمعه لیکک:

مردم در راستای تحقق آرمان‌های شهدا گام بردارند

حجت‌الاسلام سید محمد یوسف افروغی از مردم خواست به وصایای شهدا عمل کنند و در راستای تحقق آرمان‌های شهدا گام بردارند.
کد خبر: ۳۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید محمد یوسف افروغی» امام جمعه لیکک امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر ما قبل از دفاع مقدس به پهلوان‌های افسانه‌ای مانند رستم افتخار می‌کردیم، اکنون به شهدای حماسه‌ساز خود می‌بالیم.

امام جمعه لیکک از مردم خواست به وصایای شهدا عمل کنند و در راستای تحقق آرمان‌های شهدا گام بردارند.

 افروغی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز ورود اسرای کربلا به شام، خاطرنشان کرد: در آن شرایط توهین‌ها، بی‌حرمتی‌ها و جسارت‌های زیادی به اسرا در شام شد، اما روشنگری‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) فضا را به سمتی برد که مجبور شدند اسرا را زودتر از موعد مقرر از شام خارج کنند.

وی با اشاره به نشست اعضای مجلس خبرگان رهبری و دیدار آنها با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار هم مجددا بر استفاده از نیروی جوان تاکید کردند.

امام جمعه لیکک اضافه کرد: با توجه به اینکه در بدنه دولت مسئولان مسن زیادی وجود دارد، لازم است دولت در این زمینه پوست‌اندازی کند.

وی در ادامه گفت: چند سالی است که عده‌ای با شعارهای انحرافی در فضای سیاسی به قدرت رسیدند که عواقب خطرناکی برای ما داشت و فتنه 88 اوج نتیجه تاثیر این شعارهای انحرافی بود.

امام جمعه لیکک با تحسین و تقدیر از دستگاه قضا در برخورد با مخلان و مفسدین نظام اقتصادی کشور، گفت: نیاز است برای تحقق کامل اهداف و به نتیجه رسیدن تلاش‌های دستگاه قضا، همه به آنها کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار