امیر قربانی:

یاد شهدا جهاد فی سبیل‌الله است

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: برگزاری کنگره ملی نقش امام (ره) و شش هزار و 200 شهید استان مرکزی، حرکت ارزشمند و جهاد فی سبیل‌الله است.
کد خبر: ۳۶۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ - 27September 2019

یاد شهدا جهاد فی سبیل‌الله استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش امروز در یادواره 400 شهید شهرستان فراهان، شهدا را مایه عزت نظام دانست و اظهار داشت: واژه شهید و انقلاب در جمهوری اسلامی ایران ظهور پیدا کرد، شهدا برای عزت این نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و با علم و آگاهی شهادت را انتخاب کردند و سعادت اخروی را برگزیدند، آنها نگاهشان به قرآن و ولایت بود و وجه تمایز رزمندگان اسلام با سربازان غربی در همین است.

امیر قربانی اظهار کرد: بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، برگزاری کنگره ملی نقش امام (ره) و شش هزار و 200 شهید استان مرکزی، حرکت ارزشمند و جهاد فی سبیل الله است.

فرمانده هوانیروز ارتش ضمن تقدیر از مدیر ارشد شهرستان فراهان در نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام شهید منصور وطنپور، ادامه داد: 400 شهید شهرستان فراهان، هر یک ستاره ای هستند که راه را به ما نشان می دهند.

وی افزود: عناد دشمنان با جمهوری اسلامی بر سر جغرافیا نیست، آنها با اسلام و دین مخالف هستند و با نظام اسلامی مشکل دارند.

امیر قربانی گفت: قبل از دفاع مقدس، قائله گنبد، خوزستان و قیام منافقین کوردل فقط به دلیل دنیا پرستی بود، کشور ما که تازه روح انقلاب در آن دمیده شده بود، مورد هجوم قرار گرفت اما نیروی‌های انقلابی، هوانیروز و سپاه درس تاریخی به دموکرات و کومله دادند.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: رزمندگان ما با جان خود از جمهوری اسلامی دفاع کردند، در دفاع مقدس کشور ما با کل دنیا جنگید، ما با یک دنیا مقابله کردیم و جانانه دفاع کردیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، مردمی که تاکنون سلاح به دست نگرفته بودند در برابر یک دشمن تمام مسلح ایستادند و مقاومت کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

در این یادواره پیام فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح توسط سردار غیاثی راد مسئول فضای رسانه‌ای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ و قرائت شد.

همچنین رونمایی از بلوار شهید منصور وطن پور توسط امیر قربانی و سردار غیاثی راد، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و حضور پیکر مطهر شهید گمنام در محفل یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار