امام جمعه بردخون:

اقتدار، انسجام و استقلال کشور در پرتو همدلی و همزبانی است

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی گفت: اقتدار، انسجام، پیشرفت و استقلال کشور در پرتو همدلی و همزبانی و با وجود کارگزاران متعهد و با تقوا حاصل می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» امام جمعه بردخون در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: اقتدار، انسجام، پیشرفت و استقلال کشور در پرتو همدلی و همزبانی و با وجود کارگزاران متعهد و با تقوا حاصل می شود.

وی گفت: بزرگ ترین سرمایه برای کشور، پیوند، ارتباط، همدلی و همزبانی است و بدترین آفت برای یک دولت و جامعه، تفرقه و چنددستگی است.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی با شعار به دست نمی‌آید، به وظایف دولت به مردم از دیدگاه امام علی اشاره کرد و گفت: احترام به حقوق ملت، مهرورزی نسبت به مردم، نصیحت پذیری، دورکردن افراد چاپلوس، نگاه متفاوت به افراد خوب و بد و دستگیری اقشار آسیب پذیر از مهم ترین وظایف مسؤولان است.

رکنی حسینی اضافه کرد: مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند و درد و دغدغه آنان را درک کنند و اعتماد مردم را به دست آورند زیرا مردم در همه صحنه‌های نظام اسلامی حضور داشته‌اند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، ابراز داشت: چندماهی به انتخابات مجلس مانده و مردم افرادی را بدون توجه به حزب و جناح انتخاب کنند که بتوانند در شرایط حساس پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم به کشاورزی مشغولند و هیچ منبع درآمد دیگری ندارند که اگر کشاورزی نابود شود سرنوشت بردخون نیز مانند روستاهای خالی از سکنه می‌شود.

رکنی حسینی ادامه داد: مردم از مدیران انتظار ندارند کار پیدا کنند اما توقع دارند برخی از ادارات و نهادهای شهرستان بجای بازکردن گره خود گره نباشند و اجازه دهند مردم به کار خود ادامه دهند.

وی گفت: مردم این منطقه زمین خوار و سرمایه دار نیستند و در گرمای ۶۰ درجه کار می‌کنند اما بی‌مهری و کم لطفی برخی ادارات شهرستان قلب انسان را به درد می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار