امام جمعه گناوه:

همچنان با اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس در برابر همه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و آنها را وادار به عقب نشینی کردیم همچنان با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۶۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز گذشته اظهار داشت: امام خامنه‌ای اولین گام پیشرفت کشور را توکل بر خدا برشمردند و به تعبیر همین فرمایش انسان در زندگی فردی و اجتماعی باید به خدا توکل و اعتماد داشته باشد و در کارها و مشکلات باید بر خدا اعتماد داشت.

وی گفت: امید به آینده، اعتماد به جوانان بخصوص جوانان انقلابی، حفظ وحدت و انسجام  بین آحاد ملت بخصوص نیروهای انقلاب، حمایت از تولید داخلی و قطع امید کاذب از همه بیگانگان، پرهیز از ناامید کردن مردم، جدا نشدن نیروهای انقلاب از هم به دلیل اختلاف سلایق و استفاده از نیروهای وفادار و دلسوز به انقلاب برای پیشرفت کارها از نکات مهم این دیدار بود که ایشان به آنها تاکید و به مسئولان توصیه فرمودند.

وی بیان کرد: از نکات مهم در این دیدار که رهبر انقلاب اسلامی اشاره فرمودند در خصوص اروپا بود که فرمودند راه تعامل و مذاکره کشور ما با هیچ کشور به غیر از آمریکا و رژیم صهونیستی بسته نیست و نباید کشورهایی که علم دشمنی با نظام اسلامی را در دست گرفته اند که در راس آنها آمریکاست اعتماد کرد.

رکنی حسینی خاطر نشان کرد: دشمنی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با نظام اسلامی و ملت ایران از نظر اصولی است و اروپایی‌ها علی‌رغم تعهدات خود با آمریکا همدست و هم پیمان هستند و وجه مشترکشان دشمنی با انقلاب و ملت ایران است لذا نباید به آنها امید و اعتماد داشت.

امام جمعه گناوه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور اسلامی ایران با صلابت و اقتدار  در این سخنرانی تمام مبانی نظام و فرمایشات رهبری را بیان کرد.

وی یادآورشد: رئیس‌ جمهور کشورمان طرح ننگین آمریکایی صهونیستی یا همان معامله قرن را شکست خورده دانست و انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهونیستی و الحاق بلندی های جولان به سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.

وی گفت: رئیس جمهور در این سخنرانی عنوان کرد ملت ایران یک سال و نیم تحت شدیدترین تحریم ها مقاومت کرده و با دشمنی که در نظر دارد با سلاح تحریم های سخت و فشار ما را وادار به مذاکره کند هرگز مذاکره نخواهد کرد.

رکنی حسینی اضافه کرد: امروز کشورهایی که سینه چاک و داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر هستند در برابر مردم مظلوم یمن که چندین سال تحت شدیدترین بمباران‌های سعودی ها قرار گرفته و افراد بی‌گناه کشته شده‌اند سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به سالروز عملیات حصر آبادان بیان کرد: این عملیات از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است و به دستور امام (ره) و لبیک همه نیروها حصر آبادان شکسته شد.

وی گفت: پیام این عملیات پیام روشنی برای همه دشمنانی است که امروز ملت و نظام اسلامی را تهدید می کنند که بدانند همانگونه که در دوران دفاع مقدس در برابر همه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و آنها را وادار به عقب نشینی کردیم همچنان با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها