امام جمعه دلوار:

گفتمان مقاومت نمادی از اقتدار و نفوذ منطقه‌ای و جهانی ایران است

حجت الاسلام علی زاهددوست گفت: امروز گفتمان مقاومت نمادی از اقتدار و نفوذ منطقه‌ای و جهانی ایران است.
کد خبر: ۳۶۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تاکید بر اینکه نام شهیدان باید زینت بخش هر کوی و برزن باشد، اظهار داشت: باید همواره نام مبارک شهیدان پیش روی ما باشد تا برای لحظه ای هم از یاد آن بزرگ مردان الهی غفلت نکنیم.

وی گفت: متاسفانه امروز از گوشه و کنار کشور خبرهایی می رسد که برخی خواسته و ناخواسته به درخواست دشمن جامه عمل پوشیدند و نام مبارک شهید را از کوچه و خیابان های شهر پاک کنند.

حجت الاسلام زاهددوست خاطرنشان کرد: به نظر می رسد این اقدام عادی نیست بلکه یک جریان مرموز و خطرناک است که اهداف دشمن در آن به وضوح نمایان است.

امام جمعه دلوار افزود: دشمن گام به گام جلو می‌آید و برای کمرنگ کردن یاد و نام شهدا  یک روز به سراغ حذف نام شهیدان در کتب درسی و امروز به دنبال حذف نام و نشان شهدا از کوچه ها و خیابان‌های ما است.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه باید به نام شهید افتخار کنند گفت: شهدا افتخار ما هستند که راه عزت و سرافرازی را به ما نشان دادند و همه داشته ها و سرمایه های معنوی خود را مدیون شهدا هستیم.

زاهددوست با اشاره به اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی رئیس جمهور کشورمان افزود: یکی از پررنگ ترین حواشی اجلاس ،تراکم تقاضای مذاکره سران اروپایی با رییس جمهور کشورمان بود.

امام جمعه دلوار افزود : اروپا به ویژه خصومت دیرینه انگلیس خبیث هیچگاه از حافظه ملت ما پاک نخواهد شد، امروز هم از یک سو بیانیه محکومیت ایران را صادر می کنند، از سوی دیگر تقاضای ملاقات و مذاکره را پیش می کشند!!

حجت الاسلام زاهددوست تاکید کرد: تراکم تقاضای مذاکره اروپایی ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت انقلابی ایران و اقدامات غرورآفرین نیروهای مسلح با هدایت رهبرحکیم انقلاب اسلامی و همراهی مسئولان در این ماهها بوده است لذا در واقع استقبال از ملاقات با رییس جمهور ما، نمادی از اقتدار و نفوذ منطقه‌ای و جهانی و گفتمان افتخارآمیز مقاومت است.

وی اظهار داشت: این برای دومین بار در یک سال گذشته است که آمریکا با مانور بر روی تحریم بانک مرکزی ایران، قصد دارد نشان دهد که حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر کرده است، اما این تحریم مسئله جدیدی نیست و حتی سیاستمداران آمریکایی که خود معمار تحریم‌ها در دولت اوباما بر علیه ایران بوده اند، گفته اند که از نظر عملی، این تحریم‌ جدید، فشاری را به فشارهای موجود بر علیه ایران اضافه نخواهد کرد.

حجت الاسلام زاهددوست عقب نشینی آمریکا را در برابر ایران به دلیل قدرت بازدارنده و نظامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: به لطف الهی و با تدابیر رهبر عزیز و دوراندیش انقلاب ایران امروز نیروی بازدارنده نظامی دارد و اگر برخی دشمنان آن مانند آمریکا به پیروزی خود در حمله نظامی مطمئن بودند در ۴۰ سال گذشته این کار را می کردند ضمن اینکه آمریکا و عوامل آن از خطرات جنگ آگاه هستند به ویژه که پایگاه‌های نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار